W październiku firma zrealizowała kampanię dla Continental Opony Polska wieszając największą siatkę reklamową w Polsce na budynku Politechniki Warszawskiej o powierzchni ca 3000m2 . Agencja pracowała także przy kampanii TVP , Maspex Wadowice, Opla i wiosennej kampanii Reserved i Reebok. Firma rozrosła się w ciągu kilku miesięcy a dzisiaj oferuje lokalizacje w największych miastach w Polsce. W 2006 roku powstało biuro regionalne we Wrocławiu pomagając w rozwoju firmy i koordynując działania marketingowe. Dzisiaj The Wallboard oferuje największe powierzchnie min.: w Warszawie, Łodzi i Wrocławiu ciągle powiększając ofertę.
Ciągle się rozwijamy i podglądamy najlepszych aby nie uczyć się na własnych błędach i nie wyważać otwartych drzwi – mówi kierownictwo The Wallboard. Od września ubiegłego roku do dzisiaj firma wypracowała 2.5 mln złotych obrotu i chce w dalszym ciągu utrzymać taki poziom sprzedaży. The Wallboard oferuje ok. 9 tys. metrów kwadratowych łącznej powierzchni w tym największą 3000 m2 w Warszawie, którą Continental Opony Polska zwolni już w połowie lipca.
Sprawdź także:
04.10.2024 (17:21)
– informacja prasowa
Dla prawie połowy Polaków największym finansowym wyzwaniem tej jesieni są bieżące rachunki i opłaty
Wraz z początkiem września, dzieci wracają do szkoły, chwilę po nich studenci na uczelnie, a dorośli szykują się na …
04.10.2024 (17:18)
– informacja prasowa
Carrefour i MoneyGram rozszerzają współpracę na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce
Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom …
04.10.2024 (17:14)
– informacja prasowa
Fintech dla początkujących - umiejętności i zarobki
Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz …
04.10.2024 (17:12)
– informacja prasowa
Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych. Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności
W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze …
04.10.2024 (17:10)
– informacja prasowa
4 na 5 pracujących Polaków czuje się zaangażowana w swoją pracę
Ponad 80 proc. polskich pracowników przyznaje, że jest zaangażowana w swoją pracę, a połowa deklaruje, że ich firma …
04.10.2024 (17:09)
– informacja prasowa
Dla kobiet na stanowiskach kierowniczych różnorodność oznacza coś więcej niż tylko płeć
Polska odnotowuje coraz większy udział kobiet na stanowiskach kierowniczych, co stawia ją w czołówce krajów Unii …