Toyota i AIG Bank wychodzą z nisz

„Toyota Bank, jeden z najmniejszych na naszym rynku, wprowadził do oferty lokaty. Wysoko oprocentowane: za 36-miesięczną płaci 6 proc. Takie stopy oferują duże instytucje finansowe, którym zależy na zdobywaniu znacznych depozytów. Oznacza to, że Toyota Bank naprawdę ich chce. Menedżerowie spółki zamierzają w ten sposób pozyskać nowych klientów. Zaczynają na dobre realizować to, co już w ubiegłym roku zapowiadał Piotr Juda, prezes banku, czyli wychodzenie z niszy rynkowej, jaką do tej pory stanowiły kredyty samochodowe. Nowe kierunki to lokaty oraz umowy, jakie bank podpisał prawie ze 190 punktami handlowo-usługowymi na udzielanie rabatów klientom płacącym kartami Toyoty. Wkrótce partnerów handlowych będzie więcej […].” – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

„Decyzję o zmianie oblicza podjął też AIG Bank, dwudziesty na rynku, więc znacznie większy od Toyoty. Do tej pory specjalizował się w kredytach gotówkowych i ratalnych, teraz oferuje m.in. wysoko oprocentowaną lokatę. Wprowadził także nową markę AIG Bank Polska Finanse dla Domu, która zastąpiła dwie dotychczasowe, kojarzące się wyłącznie z kredytami.” – podaje dziennik.