TU Europa zwycięzcą konkursu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa

Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. zajęło I miejsce w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2014”. Głównym kryterium oceny w rankingu jest realizacja strategii skoncentrowanej na najwyższej jakości obsługi klientów w trakcie trwania ubezpieczenia, jak i podczas likwidacji szkody oraz przy wypłacie odszkodowania.


– Zwycięstwo w konkursie to dla nas duża satysfakcja i prestiż. Jest też potwierdzeniem, że kierunek naszej strategii, stawiającej potrzeby klienta w centrum uwagi, jest właściwy, a efekty wymierne – mówi Jacek Podoba, prezes TU Europa.


Organizatorem konkursu jest „Gazeta Bankowa”. Obejmuje on okres od połowy 2013 r. do połowy 2014 r. Opiera się na danych przekazywanych przez samych ubezpieczycieli oraz na informacjach uzyskanych u Rzecznika Ubezpieczonych, w Komisji Nadzoru Finansowego oraz Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Całość dopełnia ocena niezależnego jury. Pod uwagę brana jest m.in. ilość skarg do Rzecznika w odniesieniu do wolumenu sprzedaży danej firmy, średni czas oczekiwania na wypłatę świadczenia, czas uzyskania połączenia telefonicznego z doradcą i likwidatorem w zakresie zgłoszenia lub obsługi roszczenia.

– Sposób, w jak klient zostanie obsłużony na etapie wyboru ubezpieczenia oraz w trakcie likwidacji szkody jest dla nas testem kompetencji. Dlatego cieszę się, że nasze działania zostały docenione w obiektywnym konkursie – dodaje Jacek Podoba.


TU Europa od dłuższego czasu wprowadza rozwiązania proklienckie podnoszące komfort osób korzystających z ubezpieczeń. Są to m.in. możliwość zgłaszania reklamacji online oraz zakupu polis turystycznych za pomocą aplikacji „Europa podróżuje”, znaczne skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem czy infografiki ułatwiające zrozumienie zakresu polis. Najnowszym rozwiązaniem jest likwidacja szkód w pełni online w serwisie internetowym www.tueuropa.pl. Klient może szybko i bez zbędnych formalności zgłosić zdarzenie oraz zdalnie śledzić przebieg likwidacji swojej szkody. Serwis ułatwia także klientom zarządzanie posiadanymi produktami finansowymi, przeglądanie szczegółów polisy i śledzenie historii wydanych dyspozycji.

/ TU Europa // ‚+’'+e+''+''); // ]]>

alicja.hamkalo at tueuropa dot pl