Wystartował konkurs, w którym każdy może zgłosić swój pomysł na akcję marketingową, wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync. Pula nagród pieniężnych do wygrania to 30 000 zł. Pomysły można zgłaszać do końca lutego.
Na stronie www.sync.pl ruszył konkurs „Twój pomysł na kampanię Alior Sync”. Zadaniem uczestników jest zaproponowanie innowacyjnych działań marketingowych, wspierających wejście na rynek wirtualnego banku Alior Sync.
Uczestnicy mają szansę nie tylko wygrać nagrody pieniężne (główna nagroda to aż 15 000 zł), ale także na to, że zgłoszony pomysł może zostać zrealizowany przez bank.
Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać zgłoszenie na adres konkurs@sync.pl. Powinno ono zawierać przede wszystkim szczegółowy opis pomysłu, ale forma zgłoszenia nie jest ograniczona – wszelkie wizualizacje, przykłady, szacunki czy nawet filmy video, związane ze zgłaszanym pomysłem, także będą mile widziane przez jury.
Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez jury, które oceni prace wg następujących kryteriów:
-
innowacyjność koncepcji – wyjście poza standardowe i powszechnie stosowane rozwiązania,
-
stopień, w jakim proponowana akcja może zaangażować potencjalnych klientów Alior Sync i zachęcić ich do skorzystania z usług banku,
-
forma, kompleksowość i jakość prezentacji pomysłu.
Alior Sync będzie bankiem przede wszystkim nowoczesnym, ale z „ludzką twarzą” – bankiem ułatwiającym życie. Więcej informacji o tym, jaki będzie bank Alior Sync, oraz szczegółowe zasady konkursu, dostępne są na stronie www.sync.pl.
Źródło: Alior Bank