ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej Bonus na start bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Konto Oszczędnościowe. Specjalna oferta została przygotowana również dla dotychczasowych klientów banku.
Jak wynika z międzynarodowego badania Finansowy Barometr ING, Polacy przestawiają się na tryb oszczędzania. Nie tylko deklarują gotowość do zmiany postawy, ale również regularnie odkładają pieniądze, a kwota tych środków wzrosła w ciągu ostatniego roku. Temat oszczędzania coraz częściej pojawia się w polskich rodzinach, Polacy chcą oszczędzać nie tylko na tzw. czarną godzinę, ale również na większe wydatki. Badanie potwierdza również, że aktualnie rachunek oszczędnościowy jest najbardziej popularną formą oszczędzania wśród Polaków powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W kampanii promującej ofertę ponownie widzimy scenki z życia sympatycznego małżeństwa Karinki i Zbyszka. Jednak w nowej odsłonie zauważamy wyraźny postęp w ich zachowaniu. Nie tylko sami nauczyli się już właściwie oszczędzać, ale uczą też innych, że prawdziwie zaoszczędzone pieniądze to te, które trafią na konto oszczędnościowe. Stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie.
Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:
1) Bonus na start dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:
- bonus dla rachunków OKO otwartych od 26 stycznia 2013 r.;
- oprocentowanie podwyższone o 1,35% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,15% + 1,35% = 4,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,40% + 1,35% = 4,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
- podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.
2) OKO Bonus II dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:
- oferta konta oszczędnościowego, które można otwierać od 26 stycznia do 25 kwietnia 2013 r.;
- oprocentowanie 4,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki do kwoty 500 tys. zł;
- oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 28 maja 2013 r.
Tytuł kampanii: „Tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie.
Czas trwania kampanii: od 27 stycznia do 3 marca 2013 r.
Narzędzia:
- TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
- outdoor w 5 lokalizacjach: Warszawa, Kraków, Pomorze, Poznań, Wrocław;
- wizualizacja oddziałów: wyklejki witryn, plakaty, ulotki.
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne:
- zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów banku;
- dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.