Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie – nowa kampania ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej Bonus na start bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Konto Oszczędnościowe. Specjalna oferta została przygotowana również dla dotychczasowych klientów banku.


Jak wynika z międzynarodowego badania Finansowy Barometr ING, Polacy przestawiają się na tryb oszczędzania. Nie tylko deklarują gotowość do zmiany postawy, ale również regularnie odkładają pieniądze, a kwota tych środków wzrosła w ciągu ostatniego roku. Temat oszczędzania coraz częściej pojawia się w polskich rodzinach, Polacy chcą oszczędzać nie tylko na tzw. czarną godzinę, ale również na większe wydatki. Badanie potwierdza również, że aktualnie rachunek oszczędnościowy jest najbardziej popularną formą oszczędzania wśród Polaków powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W kampanii promującej ofertę ponownie widzimy scenki z życia sympatycznego małżeństwa Karinki i Zbyszka. Jednak w nowej odsłonie zauważamy wyraźny postęp w ich zachowaniu. Nie tylko sami nauczyli się już właściwie oszczędzać, ale uczą też innych, że prawdziwie zaoszczędzone pieniądze to te, które trafią na konto oszczędnościowe. Stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1)     Bonus na start dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

2)     OKO Bonus II dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

Tytuł kampanii: „Tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie.

Czas trwania kampanii: od 27 stycznia do 3 marca 2013 r.

Narzędzia:

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne: