Zadowolenie z procesu likwidacji szkód i obsługi agentów, poczucie bezpieczeństwa, poziom zaufania do firmy – o ocenę tych kwestii poprosiła swoich klientów Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.
Z przeprowadzonego przez towarzystwo badania satysfakcji klientów wynika, że aż 98% ubezpieczonych w Compensa jest zadowolonych z obsługi przez swojego agenta. Respondenci ocenili kulturę osobistą, dyspozycyjność, szybkość obsługi, jasność przekazywanych informacji i wiedzę pracowników na temat ubezpieczeń.
Według 85% ankietowanych sama firma może być postrzegana jako stabilna i bezpieczna finansowo instytucja, a konsekwencją tej opinii jest deklaracja 81% respondentów, którzy gotowi są polecić Compensa swoim znajomym.
– Wszystkie badane obszary znalazły uznanie w oczach klientów, którzy ocenili poszczególne elementy usług Compensy średnio na mocną 4-kę w skali 1-5, co jest naprawdę dobrym rezultatem. Jednak utrzymanie wysokich wyników wymaga dalszej pracy, bo klienci oczekują coraz wyższego standardu usług. Obecnie skupiamy się przede wszystkim na dalszym usprawnianiu procesu likwidacji szkód, choć już teraz ten element oferty dobrze ocenia 80% klientów – mówi Karolina Szczepaniak, Dyrektor Biura Marketingu i PR w Compensie.
Badanie satysfakcji klientów w formie ankiety telefonicznej zostało przeprowadzone na próbie 1004 respondentów we własnym studiu CATI ubezpieczyciela. W grupie badanych znalazło się 504 klientów bez szkody i 500 ze szkodą.
Źródło: Compensa