Do sprzedaży ubezpieczeń przystąpiły brytyjskie sklepy Tesco. Przy okazji codziennych zakupów można tam nabyć ubezpieczenia komunikacyjne. Podobnie jest w Polsce, ale nie w każdym mieście. Tesco oferuje ubezpieczenia PZU, Benefii, Allianza i Generali we Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Dodatkowo dla posiadaczy karty Tesco Mastercard przewidziano możliwość zakupu ubezpieczenia innego typu – mowa o produkcie turystycznym o nazwie ‚Podróżnik”.
Przy sprzedaży ubezpieczeń hipermarkety wspiera firma Netpremium, która podpisała umowę z agentami ubezpieczeniowymi.
„Sprzedaż ubezpieczeń odbywa się przez punkty obsługi finansowej. Wszystkie formalności odbywają się na miejscu, łącznie z robieniem zdjęć samochodu w przypadku AC„, mówi na łamach Rorsal.pl Michał Kubajek z biura prasowego Tesco Polska.
Sprzedaż usług dodatkowych takich, jak ubezpieczenia w przypadku Tesco czy bilety lotnicze w Biedronce jest szansą nie tylko na większy zysk, ale też sposobem na urozmaicenie oferty i wyróżnienie się na tle bezpośrednich konkurentów.
Więcej informacji na ten temat w artykule Patrycji Otto pt. „Biedronka sprzedaje bilety lotnicze, a Tesco ubezpieczenia”, Forsal.pl, s. A7.
Więcej informacji na temat ubezpieczeń w Dziale Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl.