Ubezpieczenie „Codzienna Ochrona” dla Klientów eurobanku

Pełnoletni Klienci eurobanku mogą skorzystać z ochrony rzeczy osobistych, pieniędzy, zakupów oraz urządzeń mobilnych przygotowanej przez Towarzystwo Ubezpieczeń Sogessur S.A we współpracy z bankiem. Wystarczy posiadać konto osobiste w eurobanku oraz wypełnić wniosek, a następnie zawrzeć umowę ubezpieczenia „Codzienna Ochrona”.


Ubezpieczenie „Codzienna Ochrona” jest dostępne w dwóch pakietach: Standard i Premium. Tym samym Klient może wybrać wariant, który najbardziej będzie odpowiadał jego indywidualnym potrzebom. W ramach ubezpieczania rzeczy osobiste i urządzenia Klientów są chronione od różnych potencjalnych ryzyk (m.in. kradzieży, kradzieży z włamaniem czy przypadkowego uszkodzenia). Ochrona działa na całym świecie.

Pakiet Standard obejmuje:

W pakiecie Premium ochrona ubezpieczeniowa obejmuje dodatkowo wiele urządzeń mobilnych. Dotyczy to m.in. laptopów, kamer, e-booków (do 4000 zł na rok). Ponadto w ramach pakietu Premium chronione są nie tylko urządzenia klienta, ale również jego bliskich.

Aby zakupić ubezpieczenie wystarczy przyjść do placówki eurobanku lub zadzwonić pod numer 19 000. Umowa jest zawierana na okres 12 miesięcy. Pakiet Standard kosztuje 5,85 zł miesięcznie, natomiast Pakiet Premium 10,85 zł miesięcznie.

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, aby zgłosić roszczenie Klient powinien zadzwonić pod numer (71) 72 61 334 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

Wszystkie informacje dotyczące wysokości świadczeń, znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz w zakładce dokumenty na stronie www.eurobank.pl.