Pełnoletni Klienci eurobanku mogą skorzystać z ochrony rzeczy osobistych, pieniędzy, zakupów oraz urządzeń mobilnych przygotowanej przez Towarzystwo Ubezpieczeń Sogessur S.A we współpracy z bankiem. Wystarczy posiadać konto osobiste w eurobanku oraz wypełnić wniosek, a następnie zawrzeć umowę ubezpieczenia „Codzienna Ochrona”.
Ubezpieczenie „Codzienna Ochrona” jest dostępne w dwóch pakietach: Standard i Premium. Tym samym Klient może wybrać wariant, który najbardziej będzie odpowiadał jego indywidualnym potrzebom. W ramach ubezpieczania rzeczy osobiste i urządzenia Klientów są chronione od różnych potencjalnych ryzyk (m.in. kradzieży, kradzieży z włamaniem czy przypadkowego uszkodzenia). Ochrona działa na całym świecie.
Pakiet Standard obejmuje:
-
Rzeczy osobiste – chronione jest przypadkowe uszkodzenie lub utrata (w wyniku kradzieży, kradzieży z łamaniem lub rozboju) dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego, kluczy do domu, do samochodu, portfela oraz tablic rejestracyjnych (do 2500 zł na rok)
-
Pieniądze – ochronie podlega utrata w wyniku rozboju gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty debetowej eurobanku (do 1000 zł na rok) oraz nieautoryzowane użycie karty debetowej eurobanku w wyniku kradzieży, kradzieży z włamaniem lub rozboju (do 150 euro)
-
Zakupy – w przypadku kradzieży (również z włamaniem), rozboju lub przypadkowego uszkodzenia ochronie podlegają zakupy dokonane przy użyciu karty debetowej (do 1000 zł na rok)
-
Telefon i tablet – w przypadku kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju lub przypadkowego uszkodzenia (do 600 zł na rok)
-
Karty SIM/USIM – w przypadku nieuprawnionego użycia (do 1500 zł na rok)
W pakiecie Premium ochrona ubezpieczeniowa obejmuje dodatkowo wiele urządzeń mobilnych. Dotyczy to m.in. laptopów, kamer, e-booków (do 4000 zł na rok). Ponadto w ramach pakietu Premium chronione są nie tylko urządzenia klienta, ale również jego bliskich.
Aby zakupić ubezpieczenie wystarczy przyjść do placówki eurobanku lub zadzwonić pod numer 19 000. Umowa jest zawierana na okres 12 miesięcy. Pakiet Standard kosztuje 5,85 zł miesięcznie, natomiast Pakiet Premium 10,85 zł miesięcznie.
W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, aby zgłosić roszczenie Klient powinien zadzwonić pod numer (71) 72 61 334 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
Wszystkie informacje dotyczące wysokości świadczeń, znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz w zakładce dokumenty na stronie www.eurobank.pl.