Ubezpieczyciele rozwijają programy lojalnościowe

Programy partnerskie w przypadku posiadaczy polis, podobnie zresztą jak w innych przypadkach, owocują szeregiem bonusów. Taki program wdrożył Link4 z Alior Bankiem, ale i Generali z Bankiem Millenium. Niektóre towarzystwa, jak Uniqa, zdecydowały się stworzyć atrakcyjne programy dla klientów w pojedynkę, czytamy w dzisiejszej „Gazecie Prawnej”.

O ofercie Link4 tak czytamy w „Dzienniku Gazecie Prawnej”: „Już teraz ta firma ma w Polsce kilka takich programów, m.in. we współpracy ze Statoilem, Ikeą czy Alior Bankiem. W tym pierwszym zakup polisy daje dodatkowe punkty w programie Premium Club. Dwa ostatnie pozwalają kupić taniej polisy posiadaczom specjalnych kart. Karta co-brandowa z Aliorem daje dodatkowo 5 proc. zniżek za zakup części w InterCars. Nowością jest też, że od wydatków nią dokonanych na specjalne konto trafia 1 proc., który można wydać na ubezpieczenie Link4.”

W Uniqa członkostwo w Bonus Club zależy od liczby posiadanych polis (przynajmniej dwie) i wartości składek (nie mniej niż 1 tys. zł). Osoby przystępujące do klubu dostają bon gotówkowy na dowolne zakupy na minimum 100 zł (najwięcej 400 zł przy składkach 3,5 tys. zł). Dodatkowo raz w roku biorą udział w losowaniu wycieczek zagranicznych czy telewizorów”, informuje dziennik.

Programy partnerskie, jeśli nazywane lojalnościowymi, z samej już nazwy pozwalają zrozumieć ideę. Poprzez współpracę instytucji finansowych z oferentami dóbr i usług, klientowi można zaoferować system zniżek do zrealizowania w wielu miejscach, w wielu obszarach życia. Sprawdza się wówczas prosta zasada – silniejsze związanie klienta z firmą, zwiększa jego lojalność wobec niej.

Więcej na ten temat w dzisiejszym „Dzienniku Gazecie Prawnej”, w artykule Marcina Jaworskiego pt. „Ubezpieczenie z bonusem”.