„Ubezpieczymy dokładnie to, co trzeba” – nowa kampania Warty i KB

Klienci, którzy do końca roku skorzystają z oferty ubezpieczeniowej mogą wziąć udział w konkursie – do wygrania: samochód Toyota Auris wraz z ubezpieczeniem oraz 5 nagród pieniężnych po 10 tys. zł na instalację systemów zabezpieczeń przeciwogniowych i przeciwkradzieżowych w firmie.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Ubezpieczymy dokładnie to, co trzeba”. Kampania skierowana jest głównie do firm zainteresowanych ubezpieczeniem majątku, ale także podkreślona jest możliwość sfinansowania aktualnych potrzeb firmy (kredyt, leasing) oraz skredytowania składki ubezpieczeniowej.

Działania reklamowe zaplanowano głównie w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i branżowej – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polityka, Gazeta MSP, Prawo Przedsiębiorcy, Twój Biznes+.

Wsparciem kampanii w prasie będzie reklama w portalach biznesowych: Onet.pl – Firma, Msp.money.pl, Nf.pl, Bankier.pl – Firma. Istotną rolę odegra nowy format reklamy – expand corner.

Kampania w mediach będzie realizowana przez 2 miesiące (październik, listopad).

Kampania obejmuje również m.in. materiały BTL – ulotki promocyjne, plakaty, teczki ofertowe, biuletyn „Trudne pytania”, oraz mailing elektroniczny do klientów biznesowych.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja G7, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

By wesprzeć działania reklamowe podczas kampanii, Kredyt Bank i Warta nawiązały również współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości i objęły patronatem Akademię PARP – projekt szkoleń e-learningowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, współfinansowany przez Unię Europejską.