Usługi bankowości elektronicznej BZWBK24 mobile ponownie wyróżnione

Bank Zachodni WBK znalazł się wśród laureatówkonkursu „Lider Informatyki Instytucji Finansowych” Gazety Bankowej. Aplikacja mobilna BZWBK24 mobile dla klientów indywidualnych otrzymaławyróżnienie w kategorii „bankowość elektroniczna i e-finanse”.


BZWBK24 mobile rozwija się bardzo dynamicznie zarówno jeśli chodzi o liczbę aktywnych użytkowników, jak też ofertę dostępnych usług oraz funkcji. W 2014 r. aplikacja BZWBK24 mobile została wzbogacona o funkcjonalność zakupu biletów komunikacji miejskiej i opłacania stref parkingowych. Bank Zachodni WBK umożliwił także swoim mobilnym klientom wnioskowanie o produkty kredytowe bezpośrednio z aplikacji. Wdrożono również nową usługę Doradca online, czyli możliwość połączenia się z konsultantem z aplikacji mobilnej na smartfony i tablety. 

– Sukces BZWBK24 mobile ma kilka źródeł, ale najważniejszym jest fakt, że w procesie projektowania i rozwoju aplikacji za priorytet uznajemy uwzględnienie głosu i potrzeb klienta. Uważnie słuchamy, jakiej bankowości mobilnej i jakich funkcji chcą użytkownicy, a wprowadzając innowacje, o których nie myśleli, zapraszamy ich do testowania, a nawet współtworzenia – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor bankowości elektronicznej, Obszar Bankowości Mobilnej i Internetowej.

Wyróżnienie przyznane przez Gazetę Bankową jest już drugą nagrodą dla usług bankowości elektronicznej Banku Zachodniego WBK w tym roku. Ostatnio aplikacja BZWBK24 mobile została uznana przez Money.pl za najlepszą bankową aplikację mobilną.