Viva.com wprowadza rozliczenia w czasie rzeczywistym i płatności offline

Viva.com, europejski neobank działający w chmurze, udostępnia dziś w całej Europie dwie nowe funkcjonalności zaprojektowane z myślą o uproszczeniu operacji biznesowych.

Pierwsza nowa funkcja, rozliczenia w czasie rzeczywistym, umożliwia sprzedawcom Viva.com niemal natychmiastowy dostęp do środków. Transakcje są teraz rozliczane w ciągu 60 minut, w porównaniu do poprzedniego schematu rozliczeń kolejnego dnia.

Druga nowa funkcja, płatności offline, zapewnia użytkownikom Viva.com zminimalizowanie ryzyka utraty sprzedaży wynikającej z przerw lub zakłóceń łączności sieciowej. Funkcjonalność płatności offline automatycznie umożliwia akceptację transakcji kartą, nawet jeśli sprzedawca nie jest w stanie połączyć się z siecią w punkcie sprzedaży.

Rozwiązania płatnicze Viva.com wyposażają firmy każdej wielkości w innowacyjne narzędzia usprawniające operacje i zwiększające sprzedaż. Aplikacja viva.com | Terminal przekształca urządzenia mobilne w terminale płatnicze, a bramka płatnicza viva.com | Smart Checkout zwiększa współczynnik konwersji nawet o 21%, oferując ponad 30 metod płatności. Od freelancerów, taksówek, hoteli i restauracji po ogólnoeuropejskie marketplace, platforma płatności online i stacjonarnych Viva.com zaspokaja potrzeby wszystkich firm.

Dwie nowe funkcje zostaną początkowo aktywowane dla firm posiadających viva.com | Account, usprawniając ich proces zarządzania przepływami pieniężnymi i wydatkami. Rozliczenia w czasie rzeczywistym i płatności offline dołączają do poszerzającego się pakietu innowacyjnych produktów viva.com dla sprzedawców, w tym biznesowej karty debetowej do zarządzania, automatyzowania i monitorowania wydatków korporacyjnych, przy jednoczesnym obniżeniu opłat transakcyjnych nawet do 0%.

Według Kostasa Xiradakisa, Wiceprezesa ds. Produktu i Rozwoju w Viva.com: „Ostatnią rzeczą, jakiej pragnie firma, jest oczekiwanie na wpłynięcie środków ze sprzedaży, która została już zrealizowana, lub, co gorsza, brak sprzedaży z powodu problemów z łącznością sieciową. Dzięki rozliczeniom w czasie rzeczywistym oraz płatnosciom offline te problemy należą już do przeszłości. Niemal natychmiastowe płatności, opcje 0% opłat transakcyjnych i możliwość sfinalizowania sprzedaży nawet w najtrudniejszych warunkach łączności to funkcje stworzone specjalnie z myślą o wspieraniu naszych sprzedawców, niezależnie od ich wielkości i lokalizacji”.

Źródło: Viva.com