W 2005 roku Bank Pekao S.A. poprawi wyniki!

Celem banku Pekao S.A. w 2005 roku jest osiągnięcie wyników lepszych niż w 2004 roku, co ma być osiągnięte dzięki większej orientacji na klienta – takie zdanie usłyszeli dziennikarze na konferencji prasowej od wiceprezesa banku do spraw operacyjnych Luigi Lovaglio. Nie wiemy jak pismacy, ale ja i wszyscy moi znajomi czytając te słowa pokładaliśmy się ze śmiechu. Żeby nie być gołosłownym polecam uwadze komentarze pod informacją PAPu np. na WP.pl. Co prawda wiceprezes podał warunek, że wyniki będą lepsze, jeśli uda im się „zmienić” podejście na bardziej zorientowane na klienta, to jednak zrozumienie potrzeb i jakość obsługi klienta w połączeniu z Pekao S.A. to dla wielu (byłych) klientów przykład oksymoronu. Osobiście jakoś nie wierzę w te zapewnienia, bo wilk z dnia na dzień nie wyzbędzie się swojej krwawej natury… Nie mam pojęcia na czym to będzie polegało – bo opłat przecież nie zmniejszą, a pracowników z dnia na dzień też nie wymienią. Tak sobie myślimy tutaj razem, że ta zapowiedź może na przykład oznaczać brak podwyżek w nadchodzącym roku! W kraju inflacja, a bank pokaże gest dobrej woli! A co! 😉

Żarty, żartami – ale uczciwie trzeba jednak przyznać, że wyniki Pekao S.A. są godne podziwu (rispekta!). Osobiście bardzo ciekawi jesteśmy jak Bank poradzi sobie z taką złą reputacją, jaką nabawił się przez kilka ostatnich lat. Pożyjemy – zobaczymy.