Celem banku Pekao S.A. w 2005 roku jest osiągnięcie wyników lepszych niż w 2004 roku, co ma być osiągnięte dzięki większej orientacji na klienta – takie zdanie usłyszeli dziennikarze na konferencji prasowej od wiceprezesa banku do spraw operacyjnych Luigi Lovaglio. Nie wiemy jak pismacy, ale ja i wszyscy moi znajomi czytając te słowa pokładaliśmy się ze śmiechu. Żeby nie być gołosłownym polecam uwadze komentarze pod informacją PAPu np. na WP.pl. Co prawda wiceprezes podał warunek, że wyniki będą lepsze, jeśli uda im się „zmienić” podejście na bardziej zorientowane na klienta, to jednak zrozumienie potrzeb i jakość obsługi klienta w połączeniu z Pekao S.A. to dla wielu (byłych) klientów przykład oksymoronu. Osobiście jakoś nie wierzę w te zapewnienia, bo wilk z dnia na dzień nie wyzbędzie się swojej krwawej natury… Nie mam pojęcia na czym to będzie polegało – bo opłat przecież nie zmniejszą, a pracowników z dnia na dzień też nie wymienią. Tak sobie myślimy tutaj razem, że ta zapowiedź może na przykład oznaczać brak podwyżek w nadchodzącym roku! W kraju inflacja, a bank pokaże gest dobrej woli! A co! 😉
Żarty, żartami – ale uczciwie trzeba jednak przyznać, że wyniki Pekao S.A. są godne podziwu (rispekta!). Osobiście bardzo ciekawi jesteśmy jak Bank poradzi sobie z taką złą reputacją, jaką nabawił się przez kilka ostatnich lat. Pożyjemy – zobaczymy.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …