W Booksy możesz już zapłacić Blikiem

Booksy – największy na świecie marketplace branży beauty, umożliwił klientom rozliczenia BLIKIEM – czyli jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić wizytę szybko, wygodnie i bezpiecznie.  

Booksy to największy na świecie marketplace w branży beauty. Na platformie znajduje się co drugi działający w Polsce biznes z tego sektora, a usługi rezerwuje tam ponad 7,5 miliona Polaków. Teraz użytkownicy aplikacji mogą nie tylko łatwo rezerwować wizyty, ale także płacić za nie w wygodny sposób – za pomocą BLIKA – we wszystkich salonach i gabinetach, które aktywowały płatności mobilne Booksy.

– Zakupy w aplikacjach mobilnych są coraz bardziej popularne. Kupujący coraz częściej wskazują aplikacje jako swoje ulubione miejsce zakupowe. Przyzwyczaili się do takiej ścieżki, m.in. płacąc na platformach streamingowych i w aplikacjach marek. W Booksy podążamy za tym trendem, rozszerzając wachlarz oferowanych metod płatności, zapewniając możliwość łatwego zarządzania wizytami i płatności za usługi z poziomu aplikacji. BLIK to kolejna ważna metoda płatności, którą udostępniliśmy użytkownikom – mówi Przemysław Barszcz, Country Manager Booksy Polska.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych w Polsce, którym w 2024 roku zrealizowano już ponad 1,1 miliardów transakcji o wartości blisko 158 miliardów złotych. Przez 10 lat obecności na rynku zyskał lojalnych użytkowników, którzy regularnie realizują płatności za jego pomocą. Na koniec czerwca br. aktywnie korzystało z niego blisko 17 milionów Polaków.

– BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jestem przekonana, że BLIK znacząco poprawi komfort korzystania z Booksy i usprawni proces płatności – mówi Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Aby móc zaoferować klientom płatności BLIKIEM w aplikacji Booksy, biznes musi przejść krótki, jednorazowy proces weryfikacji KYC (Know Your Customer). Nie wiąże się to z żadnym dodatkowym kosztem.

Źródło: PSP