Jak się nieoficjalnie dowiedziała redakcja PR News, bank BZ WBK szykuje na wakacje nie lada atrakcję. Ściśle związana jest ona ze startem nowej kampanii reklamowej Konta
Ten wprowadzony niedawno rachunek stanowi ciekawą ofertę dla młodych klientów. Brak opłat i przelewy po 50 groszy jest dobrą konkurencją dla mBanku. Mniejszą sieć bankomatów i związanych z mBankowym eKONTEM usług BZ WBK rekompensuje chociażby dostępem do licznych placówek banku.
Ma być jednak jeszcze lepiej. Jak udało nam się ustalić, bank chce w najbliższym czasie pozyskać liczną grupę młodych klientów, zwłaszcza tych, którzy w okresie wakacji wyjeżdżają za granicę. Główną atrakcją która ma ich przyciągnąć będzie zwolnienie z opłat za wypłatę gotówki w zagranicznych bankomatach. Promocja będzie trwała w okresie od 1 czerwca do 30 września tego roku. Ta wyjątkowa cecha będzie też centralnym przekazem ruszającej lada dzień nowej kompanii tego produktu.
Jeśli popatrzeć na tę część biznesu, to w BZ WBK dzieje się wyjątkowo dużo. Nowe rachunki, promocje, co-brandy. Bank zaskoczy wkrótce rynek nowymi kartami partnerskimi. Jednym słowem idzie szybko do przodu. Aż chciałoby się zobaczyć taką dynamikę w innych kluczowych obszarach biznesu…