Jak się nieoficjalnie dowiedziała redakcja PR News, bank BZ WBK szykuje na wakacje nie lada atrakcję. Ściśle związana jest ona ze startem nowej kampanii reklamowej Konta<30.
Ten wprowadzony niedawno rachunek stanowi ciekawą ofertę dla młodych klientów. Brak opłat i przelewy po 50 groszy jest dobrą konkurencją dla mBanku. Mniejszą sieć bankomatów i związanych z mBankowym eKONTEM usług BZ WBK rekompensuje chociażby dostępem do licznych placówek banku.
Ma być jednak jeszcze lepiej. Jak udało nam się ustalić, bank chce w najbliższym czasie pozyskać liczną grupę młodych klientów, zwłaszcza tych, którzy w okresie wakacji wyjeżdżają za granicę. Główną atrakcją która ma ich przyciągnąć będzie zwolnienie z opłat za wypłatę gotówki w zagranicznych bankomatach. Promocja będzie trwała w okresie od 1 czerwca do 30 września tego roku. Ta wyjątkowa cecha będzie też centralnym przekazem ruszającej lada dzień nowej kompanii tego produktu.
Jeśli popatrzeć na tę część biznesu, to w BZ WBK dzieje się wyjątkowo dużo. Nowe rachunki, promocje, co-brandy. Bank zaskoczy wkrótce rynek nowymi kartami partnerskimi. Jednym słowem idzie szybko do przodu. Aż chciałoby się zobaczyć taką dynamikę w innych kluczowych obszarach biznesu…