W zamian za konto – stypendium! BGŻ startuje z nową ofertą

W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”.

Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i składają się one z kilku elementów:

•             promocji „Załóż konto odbierz bilet”
•             konkursu „Wygraj stypendium”
•             eventów  na uczelniach
•             kampanii informacyjnej na Facebooku

Każdy student, który do końca października założy konto w planie taryfowym ePlan, zrealizuje transakcje kartą wydaną do konta o wartości  min. 100 zł w terminie do 27 listopada 2012 roku ma szansę  na wygranie stypendium o wartości  3500 zł. Warunkiem niezbędnym do udziału w konkursie „Wygraj stypendium” jest wykonie przez uczestnika zdjęcia, filmu lub innego materiału graficznego bądź audio-video o tematyce „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom”.  Kompletne zgłoszenia będą przyjmowane do końca października tego roku.  Na potrzeby konkursu została przygotowana aplikacja na portalu Facebook za pomocą której będą zbierane prace i zgłoszenia konkursowe.

Dodatkową atrakcją przygotowaną z myślą o studentach jest prowadzona równolegle promocja „Załóż konto, odbierz bilet”. Daje ona szansę na zdobycie dwóch biletów do kina Cinema City na dowolny film 2D.

– Kampania dla studentów to kolejna akcja przygotowana zgodnie z naszą filozofią, aby dobrze służyć ludziom – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.  Bezpłatne konto Banku BGŻ, szansa na wygranie stypendium i nagród oraz nasza obecność na uczelniach są  przykładem takich działań – dodała M. Nycz.

Akcja informacyjna promująca ofertę Banku dla studentów prowadzona jest na 43 uczelniach w całej Polsce, gdzie odbywają się eventy.  Oprócz tego, w serwisie społecznościowym Facebook studenci mogą znaleźć szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Wygraj stypendium” i promocji „Załóż konto, odbierz bilet”.

Wsparciem akcji są ulotki, plakaty, e-mailing, kampania bannerowa na FB oraz dedykowany landing page.