W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”.
Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i składają się one z kilku elementów:
• promocji „Załóż konto odbierz bilet”
• konkursu „Wygraj stypendium”
• eventów na uczelniach
• kampanii informacyjnej na Facebooku
Każdy student, który do końca października założy konto w planie taryfowym ePlan, zrealizuje transakcje kartą wydaną do konta o wartości min. 100 zł w terminie do 27 listopada 2012 roku ma szansę na wygranie stypendium o wartości 3500 zł. Warunkiem niezbędnym do udziału w konkursie „Wygraj stypendium” jest wykonie przez uczestnika zdjęcia, filmu lub innego materiału graficznego bądź audio-video o tematyce „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom”. Kompletne zgłoszenia będą przyjmowane do końca października tego roku. Na potrzeby konkursu została przygotowana aplikacja na portalu Facebook za pomocą której będą zbierane prace i zgłoszenia konkursowe.
Dodatkową atrakcją przygotowaną z myślą o studentach jest prowadzona równolegle promocja „Załóż konto, odbierz bilet”. Daje ona szansę na zdobycie dwóch biletów do kina Cinema City na dowolny film 2D.
– Kampania dla studentów to kolejna akcja przygotowana zgodnie z naszą filozofią, aby dobrze służyć ludziom – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej. Bezpłatne konto Banku BGŻ, szansa na wygranie stypendium i nagród oraz nasza obecność na uczelniach są przykładem takich działań – dodała M. Nycz.
Akcja informacyjna promująca ofertę Banku dla studentów prowadzona jest na 43 uczelniach w całej Polsce, gdzie odbywają się eventy. Oprócz tego, w serwisie społecznościowym Facebook studenci mogą znaleźć szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Wygraj stypendium” i promocji „Załóż konto, odbierz bilet”.
Wsparciem akcji są ulotki, plakaty, e-mailing, kampania bannerowa na FB oraz dedykowany landing page.