Współpraca obejmuje działania z zakresu promocji Skarbnicy Narodowej i jej produktów w Internecie oraz rozwój informacji na temat numizmatyki i rynku numizmatycznego w Polsce. Jej głównym celem jest zbudowanie nowej platformy komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy oraz dostarczenie osobom pasjonującym się numizmatyką lub szukającym informacji na ten temat, jasnej prezentacji oferty oraz zasad współpracy z firmą.
Jednym z pierwszych elementów przygotowanej przez Web Search Factory strategii działań dla Skarbnicy Narodowej było przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej, dostarczającej wiedzy na temat firmy, jej oferty, kolekcji monet i medali oraz zasad sprzedaży. Kolejne działania mają skupiać się na promocji poszczególnych kolekcji monet i medali oraz działaniach PR.
Skarbnica Narodowa działa w branży marketingu bezpośredniego. Decyzja o rozszerzeniu kanałów komunikacji o Internet to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania klientów. „Sprzedaż wysyłkowa choć bardzo wygodna z punktu widzenia klientów, często wymaga od prowadzących ją firm dodatkowych działań informacyjnych. Uznaliśmy, że Internet, jako dostępny dla każdego i o każdej porze jest najlepszym narzędziem ” – stwierdza Adam Zieliński, Dyrektor Zarządzający Skarbnicy Narodowej.
Obie firmy zapowiadają chęć rozszerzenia współpracy w najbliższej przyszłości o kolejne obszary działań w Internecie.