Widoczne osiągnięcia BASF i PUBLINK

Organizatorem konkursu jest BASF Polska, filia koncernu BASF, który wg ubiegłorocznego rankingu magazynu Fortune został uznany za najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo branży chemicznej na świecie. Agencja PUBLINK przygotowała założenia konkursu zgodnie z ideą strategii firmy, która koncentruje się między innymi na tworzeniu innowacyjnych produktów, w oparciu o bardzo zaawansowane dziedziny nauki np.: nanotechnologię.
Agencja PUBLINK odpowiada za organizację oraz prowadzenie biura konkursu.

Celem konkursu jest zaprezentowanie przykładów udanej współpracy świata nauki ze środowiskiem biznesu, promowanie firm, które odniosły sukces dzięki zastosowaniu rozwiązań naukowych. W opinii specjalistów jest to wyjątkowe przedsięwzięcie, promujące owocną współpracę obu środowisk. Konkurs ma pokazać szerokiej publiczności zależność pomiędzy innowacją (wynalazkiem) i jej wykorzystaniem w praktyce, w postaci konkretnego produktu lub usługi.

Więcej informacji na temat konkursu: www.basf.pl