Organizatorem konkursu jest BASF Polska, filia koncernu BASF, który wg ubiegłorocznego rankingu magazynu Fortune został uznany za najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwo branży chemicznej na świecie. Agencja PUBLINK przygotowała założenia konkursu zgodnie z ideą strategii firmy, która koncentruje się między innymi na tworzeniu innowacyjnych produktów, w oparciu o bardzo zaawansowane dziedziny nauki np.: nanotechnologię.
Agencja PUBLINK odpowiada za organizację oraz prowadzenie biura konkursu.
Celem konkursu jest zaprezentowanie przykładów udanej współpracy świata nauki ze środowiskiem biznesu, promowanie firm, które odniosły sukces dzięki zastosowaniu rozwiązań naukowych. W opinii specjalistów jest to wyjątkowe przedsięwzięcie, promujące owocną współpracę obu środowisk. Konkurs ma pokazać szerokiej publiczności zależność pomiędzy innowacją (wynalazkiem) i jej wykorzystaniem w praktyce, w postaci konkretnego produktu lub usługi.
Więcej informacji na temat konkursu: www.basf.pl