Indykpol przy współpracy z Agencją EL2 zorganizował „Wielki grillowy konkurs SMS-owy”. Partnerem konkursu jest również PZU Życie Pogodna Jesień. Konkurs adresowany jest do detalistów. Mogą w nim uczestniczyć także osoby, które zakupiły opakowanie zbiorcze kiełbasy grillowej marki Indykpol.
Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS-em kod konkursowy z etykiety wyrobów Indykpolu pod numer 7116. SMS należy wysyłać między godziną 10.00 a 19.00. Kod przesłany najbliżej każdej pełnej godziny wygrywa. Każda pełna godzina to szansa na nagrodę, w postaci bonu gotówkowego ACCOR o wartości 50 PLN. Do wygrania jest 1200 bonów o łącznej wartości 6000 tys. zł.
Wielki Finał odbędzie się 31 sierpnia br. Zaproszenie do Finału otrzyma każdy, kto przesłał chociaż jeden kod z opakowań promocyjnych. Największe szanse na zwycięstwo mają osoby, które przysłały najwięcej kodów. Dodatkowym warunkiem będzie prawidłowa odpowiedź na pytanie konkursowe. Na zwycięzców w Finale czekają 3 cenne nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych PZU Życie SA Pogodna Jesień o wartości 10 000, 15 000 lub 20 000 PLN! Podstawą do odebrania nagrody będzie potwierdzenie kodów przesyłanych SMS-mi przez przesłanie etykiet z promocyjnych opakowań.
Szansę na nagrodę w Wielkim Finale można zwiększyć polecając swojego dostawcę bądź przedstawiciela handlowego. Wystarczy, wysłać SMS-a pod nr 7116 o treści ID + NUMER TELEFONU DOSTAWCY, np.: ID693100100. Wówczas dostawca otrzyma informację, że został polecony w Konkursie Indykpolu i ma szansę wygrać cenne nagrody. Natomiast uczestnik, który poleci danego dostawcę otrzyma dodatkowy kod. Jeden polecony dostawca to jeden kod więcej w Finale.
„Podstawą rozwoju Indykpolu są wysokiej jakości produkty. Swoje plany rozwoju opieramy na nowoczesnych technologiach nie tylko w zakresie produkcji, zarządzania personelem, sprzedaży czy dystrybucji. Chcemy również wykorzystywać je w sferze marketingu produktów. Wierzę, że umożliwiają nam one lepsze dotarcie z komunikatem o produkcie do ściśle określonej grupy.” – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. „Funkcjonujemy na konkurencyjnym rynku, gdzie ważne duże doświadczenie oraz precyzyjne działanie. Zastosowanie narzędzi mobile marketingu w promowaniu naszych wyrobów powinno nam to ułatwić.” – dodaje Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.
„Cieszymy się, że jesteśmy pionierami w tworzeniu programu lojalnościowego z wykorzystaniem narzędzi mobile marketingu dla branży niezwykle skomplikowanej i trudnej dla działań marketingowych. Wysoko postawione zadania i cele są dla nas zawsze wyzwaniem, które z przyjemnością realizujemy.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Do realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów mamy nie tylko zaplecze kreatywne i strategiczne, ale profesjonalne zaplecze informatyczne. Możliwość pełnej obsługi projektu jest jednym z naszych wyróżników” – uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Informacje o konkursie zostały zamieszczone na zbiorczych opakowaniach promowanego wyrobu tj. kiełbasy grillowej. Ponadto szczegóły programu znajdują się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl.
Indykpol jest największym w Polsce producentem mięsa i przetworów indyczych. Od kilku lat jest również liderem grupy kapitałowej spółek drobiarskich, tworzących najbardziej rozwiniętą krajową organizację specjalizującą się w hodowli i przemysłowym tuczu indyków, sprzedaży hurtowej i detalicznej tuszek, elementów z drobiu, mięsa indyczego i jego przetworów. Dzięki ogólnopolskiej sieci dystrybucji Spółka oferuje swoje produkty na terenie całego kraju. Jest liczącym się eksporterem, także na rynek Unii Europejskiej. Działania Spółki skupiają się na zagwarantowaniu pełnego bezpieczeństwa i wysokiej jakości produktów. www.indykpol.pl
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 oferuje pełne zarządzanie projektami z zakresu m-marketingu oraz świadczy usługi strategiczne i kreatywne. Jako jedyna w Polsce Agencja posiada zintegrowane z działami strategii i kreacji zaplecze informatyczne. Dzięki temu EL2 realizuje unikalne w skali kraju kampanie mobilne, charakteryzujące się najwyższą efektywnością oraz jakością technologiczną świadczonych usług. EL2 stawia na jakość, innowacyjność i przyszłość – dlatego już dziś w jej ofercie znajduje się kompletny zestaw narzędzi do m-marketingu. W swojej działalności Agencja wielokrotnie przeprowadziła kampanie dla wiodących firm z branży FMCG, dóbr luksusowych, branży rozrywkowej i innych. www.el2.pl