PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRWielkie grillowanie z Indykpolem rozpoczęte

Wielkie grillowanie z Indykpolem rozpoczęte

Marketing i PR 06.05.2005 (07:52)

Indykpol przy współpracy z Agencją EL2 zorganizował „Wielki grillowy konkurs SMS-owy”. Partnerem konkursu jest również PZU Życie Pogodna Jesień. Konkurs adresowany jest do detalistów. Mogą w nim uczestniczyć także osoby, które zakupiły opakowanie zbiorcze kiełbasy grillowej marki Indykpol.

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS-em kod konkursowy z etykiety wyrobów Indykpolu pod numer 7116. SMS należy wysyłać między godziną 10.00 a 19.00. Kod przesłany najbliżej każdej pełnej godziny wygrywa. Każda pełna godzina to szansa na nagrodę, w postaci bonu gotówkowego ACCOR o wartości 50 PLN. Do wygrania jest 1200 bonów o łącznej wartości 6000 tys. zł.

Wielki Finał odbędzie się 31 sierpnia br. Zaproszenie do Finału otrzyma każdy, kto przesłał chociaż jeden kod z opakowań promocyjnych. Największe szanse na zwycięstwo mają osoby, które przysłały najwięcej kodów. Dodatkowym warunkiem będzie prawidłowa odpowiedź na pytanie konkursowe. Na zwycięzców w Finale czekają 3 cenne nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych PZU Życie SA Pogodna Jesień o wartości 10 000, 15 000 lub 20 000 PLN! Podstawą do odebrania nagrody będzie potwierdzenie kodów przesyłanych SMS-mi przez przesłanie etykiet z promocyjnych opakowań.

Szansę na nagrodę w Wielkim Finale można zwiększyć polecając swojego dostawcę bądź przedstawiciela handlowego. Wystarczy, wysłać SMS-a pod nr 7116 o treści ID + NUMER TELEFONU DOSTAWCY, np.: ID693100100. Wówczas dostawca otrzyma informację, że został polecony w Konkursie Indykpolu i ma szansę wygrać cenne nagrody. Natomiast uczestnik, który poleci danego dostawcę otrzyma dodatkowy kod. Jeden polecony dostawca to jeden kod więcej w Finale.

„Podstawą rozwoju Indykpolu są wysokiej jakości produkty. Swoje plany rozwoju opieramy na nowoczesnych technologiach nie tylko w zakresie produkcji, zarządzania personelem, sprzedaży czy dystrybucji. Chcemy również wykorzystywać je w sferze marketingu produktów. Wierzę, że umożliwiają nam one lepsze dotarcie z komunikatem o produkcie do ściśle określonej grupy.” – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. „Funkcjonujemy na konkurencyjnym rynku, gdzie ważne duże doświadczenie oraz precyzyjne działanie. Zastosowanie narzędzi mobile marketingu w promowaniu naszych wyrobów powinno nam to ułatwić.” – dodaje Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.

„Cieszymy się, że jesteśmy pionierami w tworzeniu programu lojalnościowego z wykorzystaniem narzędzi mobile marketingu dla branży niezwykle skomplikowanej i trudnej dla działań marketingowych. Wysoko postawione zadania i cele są dla nas zawsze wyzwaniem, które z przyjemnością realizujemy.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Do realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów mamy nie tylko zaplecze kreatywne i strategiczne, ale profesjonalne zaplecze informatyczne. Możliwość pełnej obsługi projektu jest jednym z naszych wyróżników” – uzasadnia Andrzej Ziemiński.

Informacje o konkursie zostały zamieszczone na zbiorczych opakowaniach promowanego wyrobu tj. kiełbasy grillowej. Ponadto szczegóły programu znajdują się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl.

Indykpol jest największym w Polsce producentem mięsa i przetworów indyczych. Od kilku lat jest również liderem grupy kapitałowej spółek drobiarskich, tworzących najbardziej rozwiniętą krajową organizację specjalizującą się w hodowli i przemysłowym tuczu indyków, sprzedaży hurtowej i detalicznej tuszek, elementów z drobiu, mięsa indyczego i jego przetworów. Dzięki ogólnopolskiej sieci dystrybucji Spółka oferuje swoje produkty na terenie całego kraju. Jest liczącym się eksporterem, także na rynek Unii Europejskiej. Działania Spółki skupiają się na zagwarantowaniu pełnego bezpieczeństwa i wysokiej jakości produktów. www.indykpol.pl

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 oferuje pełne zarządzanie projektami z zakresu m-marketingu oraz świadczy usługi strategiczne i kreatywne. Jako jedyna w Polsce Agencja posiada zintegrowane z działami strategii i kreacji zaplecze informatyczne. Dzięki temu EL2 realizuje unikalne w skali kraju kampanie mobilne, charakteryzujące się najwyższą efektywnością oraz jakością technologiczną świadczonych usług. EL2 stawia na jakość, innowacyjność i przyszłość – dlatego już dziś w jej ofercie znajduje się kompletny zestaw narzędzi do m-marketingu. W swojej działalności Agencja wielokrotnie przeprowadziła kampanie dla wiodących firm z branży FMCG, dóbr luksusowych, branży rozrywkowej i innych. www.el2.pl

2005-05-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Who is who

Mikołaj Jabłoński

Mikołaj Jabłoński

Specjalista ds. marketingu i kontaktów z mediami,…

Maciej Jeleński

Maciej Jeleński

Specjalista, PKO Leasing SA Jest absolwentem warszawskiej…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców