Wiosenna promocja kredytów hipotecznych Millennium

Tylko w okresie obowiązywania promocji bank oferuje klientom możliwość skorzystania z 3-miesięcznej karencji w spłacie kapitału i odsetek. Oznacza to, że klienci, którzy zdecydują się na zaciągnięcie Kredytu Hipotecznego w Millennium będą mogli zacząć spłacać kredyt dopiero po czterech miesiącach od wypłaty środków.

Dodatkowo klientom, którzy złożą wniosek o Kredyt Hipoteczny od 1 kwietnia br., Millennium zaoferuje promocyjne warunki:

• marże od 0,5% dla kredytów w PLN i w walutach obcych

• oprocentowanie: od 1,75% do 2,75% dla kredytów w CHF, od 4,67% do 5,42% dla kredytów w PLN

• 0% prowizji dla kredytu w PLN

• 0 PLN za wycenę nieruchomości

• 0% prowizji za przewalutowanie kredytu na PLN

• 0% prowizji za wcześniejszą spłatę po 3 latach kredytowania, a także w ciągu pierwszych 3 lat, gdy jednorazowa spłata nie przekracza 30% aktualnego zadłużenia.

Ponadto w ramach kredytu mieszkaniowego klienci mogą otrzymać dodatkowe środki na dowolny cel. Jedynym ograniczeniem maksymalnej kwoty kredytu jest 100% wartości nieruchomości stanowiącej jego zabezpieczenie.

Jednocześnie bank przedłużył do 31 maja promocję kredytów hipotecznych przeznaczonych na spłatę kredytu mieszkaniowego w innym banku. Klientom zainteresowanym kredytem refinansowym Millennium proponuje zamianę zadłużenia bez prowizji za udzielenie kredytu. Ponadto, Millennium zwraca poniesione w związku ze zmianą kredytodawcy koszty opłaty sądowej za wpis hipoteki na rzecz banku.

Kampanii promocyjnej kredytów hipotecznych będzie towarzyszyć bardzo intensywne wsparcie marketingowe. Już od 3 kwietnia będzie można obejrzeć spoty telewizyjne w stacjach publicznych (TVP1, TVP2, TVP3) oraz komercyjnych (Polsat, TVN, TVN7, TVN24). Tydzień później rozpocznie się emisja spotów radiowych (w radio RMF FM, radio ZET oraz PR III) oraz działania reklamowe w ogólnopolskiej i lokalnej prasie codziennej, tygodnikach politycznych i magazynach wnętrzarskich. Przez cały okres promocji Kredyty Hipoteczne Banku Millennium będą też obecne w Internecie. Kampanię zakończą działania BTL.