Wirtualna gra „Zamieszkaj i wygraj” – Citi Handlowy promuje kredyt hipoteczny

W zaledwie kilkanaście dni serwis www.zamieszkajiwygraj.pl zdobył ponad 25 tysięcy użytkowników. Na stronie urządzonych zostało niemal 200 mieszkań i domów. Dotychczas najczęściej wybieranym typem wnętrza do zaaranżowania był dom z ogrodem „”. Walka na mieszkaniowe aranżacje, w której stawką są nagrody o łącznej wartości 60 tysięcy, potrwa do 28 kwietnia.

Konkurs „Zamieszkaj i wygraj” towarzyszy kampanii reklamowej banku, w której dziennikarz radiowy Michael Moritz przekonuje do kredytu hipotecznego Citi Handlowy. Kredyt mieszkaniowy z prowizją 0 proc. klienci mogą uzyskać w Citi Handlowy w zaledwie 14 dni. Jak podsumowuje Michel Moritz wzięcie takiego kredytu to jak „a walk in a park” (z ang. coś łatwego).

Konkursem „Zamieszkaj i wygraj”, w którym internauci mogą wcielić się w rolę dekoratora wnętrz, bank zachęca do zapoznania się z ofertą kredytów hipotecznych. To już druga edycja wirtualnej gry. W zeszłym roku w konkursie zaprojektowano ponad 2,5 tysiąca mieszkań.

Tegoroczna edycja jest jeszcze bogatsza i bardziej atrakcyjna. Po pierwsze, gra toczy się o wyższą stawkę. Zdobywca pierwszego miejsca może wygrać 25 tysięcy złotych. Drugiego miejsca – 15 tysięcy złotych, a trzeciego – 10 tysięcy złotych. Dodatkowo, bank przyzna 20 nagród w postaci kart przepłaconych z kwotą 500 zł. Po drugie, internauci mogą zmierzyć się z aranżacją już nie trzech rodzajów lokali – jak to było w poprzedniej edycji konkursu – ale aż dziewięciu typów mieszkań.

Użytkownicy mają do dyspozycji mieszkania po małżeństwie z dzieckiem; po strongmenie; po czarodzieju; po „Barbie”; po wynajmie po obcokrajowcu; po babci; po studencie oraz mieszkanie w stylu PRL. Wykorzystując bogatą propozycję mebli i narzędzi, internauci mogą dekorować swoje lokum nie tylko w wirtualnym wieżowcu, ale również w wolnostojącym wirtualnym domku. Mogą ustawiać meble, zmniejszać je, zwiększać i obracać; remontować ściany i podłogi, i wreszcie instalować wymarzony sprzęt RTV. Zabawa opiera się na twórczym wykorzystaniu tzw. kreatora wnętrz – aplikacji, która powstała specjalnie na potrzeby konkursu. Kreator wnętrz zawiera bazę kilkuset grafik-elementów wyposażenia i pozwala na bardzo szeroki zakres aranżacji wirtualnego wnętrza. Wirtualny budżet remontu mieszkania lub domu nie może przekroczyć kwoty 40 000 zł. Na dodatkowe wydatki internauci mogą zarobić sprzedając zastane w mieszkaniach meble.

Projekty mieszkań internauci mogą oceniać i komentować. Z najbardziej atrakcyjnych prac jury konkursu wybierze zwycięzców.

Szczegółowe informacje oraz regulamin konkurs dostępne są na www.zmieszkajiwygraj.pl. Konkursowe projekty można tworzyć do 28 kwietnia 2011 roku.

Źródło: Citi Handlowy