Wirtualny doradca, Hubert, w liczbach

Hubert specjalizuje się w tematyce likwidacji szkód. Podczas interaktywnej rozmowy z klientem pomaga klientowi zgłosić szkodę, udziela informacji na temat kolejnych etapów likwidacji szkód oraz procedur obowiązujących w Ergo Hestii. Hubert wskazuje również i otwiera strony internetowego poradnika, na których znajdują się interesujące klienta informacje. W przypadkach, gdy pytanie jest zbyt skomplikowane lub dotyczy stanu likwidacji szkody klienta, Hubert przekierowuje pytanie do Hestii Kontakt, a rozmówcę prosi o pozostawienie swoich danych kontaktowych. W ten sposób klient uzyskuje informację zwrotną już bezpośrednio od konsultantów Hestii Kontakt. W zdecydowanej większości przypadków Hubert radzi sobie samodzielnie. Aby systematycznie poszerzać bazę wiedzy przechodzi też „szkolenia” – konsultanci Hestii Kontakt w oparciu o analizę rozmów prowadzonych z Hubertem opracowują wzory odpowiedzi na dodatkowe pytania oraz nowe zagadnienia.