Finansowanie do 100 proc. wartości nieruchomości w PLN i EUR, okres kredytowania nawet 40 lat oraz prowizja 0% przy zakupie ubezpieczenia od utraty pracy – to tylko niektóre warunki oferty kredytów hipotecznych PKO Banku Polskiego. Do skorzystania z niej zachęcić ma najnowsza kampania reklamowa:Jesteśmy u siebie!
Jak wynika z danych Związku Banków Polskich w I półroczu br. wartość nowych umów zawieranych z bankami, pozwalających sfinansować kupno własnego mieszkania lub domu, wyniosła ponad 23,3 mld zł. 5,9 mld zł z tej kwoty wypracował PKO Bank Polski, co daje mu udział w sprzedaży w tym okresie na poziomie 28 proc. i plasuje go na pozycji lidera. – Naszym celem, wynikającym ze strategii banku na lata 2010-2012, jest dalszy wzrost wolumenu kredytów hipotecznych. Już dziś miesięcznie udzielamy ich na kwotę ponad 1 mld zł – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, Dyrektor Zarządzający Pionem Klienta Detalicznego.
Kredyt mieszkaniowy Własny Kąt-Hipoteczny można przeznaczyć m.in. na zakup, budowę lub remont mieszkania, domu, garażu, nabycie spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego, a także zmianę lokatorskiego prawa na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu. Najważniejszymi elementami oferty są:
– niskie marże – indywidualnie negocjowane i uzależnione od warunków transakcji, w tym m.in. od kwoty kredytu oraz produktów i usług bankowych, które posiada lub z których skorzysta klient
– możliwość finansowania do 100 proc. wartości nieruchomości dla kredytów udzielanych w PLN i EUR
– brak prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie 4-letniego ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy
– okres kredytowania do 40 lat.
Dodatkowo bank ograniczył formalności – jeśli nieruchomość jest wprowadzona do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzą jej stan prawny, a klient uniknie dzięki temu dwóch obowiązkowych wizyt w sądzie. Ponadto od początku 2010 roku bank oferuje swoim klientom Program Oszczędnościowy „Niższa rata”. W jego ramach zakup, wraz z kredytem hipotecznym, jednostek uczestnictwa PKO TFI uprawnia do otrzymania niższej o 0,2 pp. marży przy zaciąganym kredycie. Prośbę o wstępną ocenę wniosku kredytowego można przesłać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej banku.
Warto podkreślić, że oferta kredytu hipotecznego PKO Banku Polskiego została uznana za najlepszą na rynku przez porównywarkę finansową Comperia.pl. Pod uwagę wzięto nietypowe sytuacje – m.in. możliwość skorzystania z oferty w zależności od źródeł dochodów klienta – z kontraktu marynarskiego, z tytułu najmu czy dywidend. Bank został również doceniony za elastyczność oferty kredytów hipotecznych, które mogą być udzielane m.in. na zakup działki rekreacyjnej, wkład inwestycyjny TBS czy adaptację strychu.
Od września do listopada PKO Bank Polski prowadzi kampanię pod hasłem Jesteśmy u siebie! promującą tę ofertę w ogólnopolskich mediach za pośrednictwem:
- telewizji – TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TV4 oraz stacje tematyczne
- prasy – tygodniki opinii (Newsweek, Polityka, Wprost, Przekrój), strony gospodarcze Gazety Wyborczej, dodatek o rynku kredytów i nieruchomości w pakiecie PolskaPresse, miesięcznik Własny Dom
- Internetu – główne portale internetowe: Onet.pl, o2.pl, wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Nasza klasa; sieci reklamowe: Behavia, IDMnet, Novem, Tradedoubler
- BTL – plakaty i ulotki.
Koncepcję kampanii oraz kreację przygotowała agencja Testardo Gram. Kampanię internetową zaplanowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Jesienna odsłona to kontynuacja wiosennej kampanii odbywającej się pod takim samym hasłem.
Źródło: PKO Bank Polski