Wybory Aviva – największy postrach polskich dróg wybrany

W maju Aviva Direct rozpoczęła kampanię – zabawę w internecie, której celem był wybór najbardziej nielubianego typu kierowcy, czyli postrachu polskich dróg. Wygrał „nie-dzielny” kierowca. Do końca czerwca trwa druga część zabawy przy rosnącym zaangażowaniu internautów. 

Aviva stworzyła specjalną stronę www.wybory.aviva.pl, gdzie internauci mogli wybierać „postracha polskich dróg” spośród kilku postaci kierowców: zabiegany, szybki lopez, nie-dzielny, łakomy i malowana lala. Każdemu typowi kierowcy towarzyszy krótki film, w którym z przymrużeniem oka pokazano styl jazdy wymienionych osób. Najwięcej głosów otrzymał „nie-dzielny” kierowca:

Dodatkowo, internauci biorący udział w konkursie proponowali własny typ nielubianego kierowcy. Zwycięzcą i szczęśliwym posiadaczem laptopa został pan Wiesław, nauczyciel z Krakowa, który bardzo obrazowo opisał Kapelusznika w towarzystwie wyroczni – żony w Berecie.

Drugi etap zabawy to wybór najbardziej nielubianego kierowcy spośród zaproponowanych przez interneutów w pierwszej odsłonie konkursu. Można wygrać nagrody: szkoła bezpiecznej jazdy, laptop, nawigacje GPS, navi ekspert.

Każdy głosujący może zostawić swoje dane, dzięki czemu w przypadku ubezpieczenia w Avivie dostanie 5 proc. zniżki w składce.

Kampania wsparta jest działaniami m. in. na Gadu-Gadu (display) oraz na Facebooku, gdzie utworzono dedykowany profil z linkiem do filmów na kanale YouTube, który zdobył już prawie 1500 fanów.

W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych direct Aviva wchodzą: OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Najbardziej istotne cechy tego pakietu to:

Źródło: Aviva