– Concordia Polska TUW osiągnęła w pierwszym półroczu 2006 roku zysk w wysokości 0,89 mln zł – mówi Piotr Narloch Prezes Zarządu GC – Znakomity wynik jest efektem przyjętej polityki wzrostu. Rozwój opiera się na sprzedaży wysokiej jakości specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych. Składka przypisana brutto Concordia Polska TUW wzrosła w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego z 22,3 mln zł do 33,1 mln zł. Dane finansowe wskazują, iż mamy do czynienia z coraz lepszym wykorzystaniem zaangażowanego kapitału.
W spotkaniu nad Zalewem Zegrzyńskim wzięło udział 176 pośredników ubezpieczeniowych. Nagrodzono ponad 70 najlepszych. Wiodącymi oddziałami GC okazały się Poznań, Szczecin i Wrocław.
Oferta Concordii kierowana jest do ściśle określonych grup klientów i odpowiada dokładnie ich zapotrzebowaniu. Są wśród nich banki spółdzielcze, MSP, rolnicy, prawnicy, instytucje komunalne, osoby fizyczne – ulokowane w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców. Dla osiągniętego sukcesu finansowego Grupy duże znaczenie ma także fakt, że towarzystwo majątkowe należy do liderów rynkowych w zakresie ochrony prawnej oraz rozwija intensywnie współpracę sprzedażową z bankami spółdzielczymi. Celem Grupy na najbliższe miesiące jest walka o miejsce w czołówce firm sprzedających ubezpieczenia rolne oraz właśnie walka o miejsce na rynku bancassurance w Bankach Spółdzielczych i rola specjalisty w dziedzinie ubezpieczeń ochrony prawnej.