Wyniki sprzedażowe Gold Finance po III kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2010 r. firma Gold Finance odnotowała wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych. Ogólna wartość kredytów hipotecznych w tym okresie wyniosła blisko 181 mln PLN.

Konsekwentnie dążymy do realizacji wyznaczonych celów. Porównując wyniki kwartał do kwartału bieżącego roku, mogę stwierdzić że Gold Finance jest w okresie wzrostu i ciągłego rozwoju. Dużą uwagę skupiamy na procesie rekrutacji nowych doradców i umacnianiu relacji z naszymi partnerami biznesowymi – komentuje Mariusz Nawrocki, Dyrektor Sprzedaży Gold Finance Sp. z o.o.

Firma aktualnie posiada 29 oddziałów i zatrudnia 177 Doradców Finansowych. W bieżącym roku planuje otwarcie kolejnych 8 placówek i zatrudnienie 40 doradców.

Drugą, bardzo ważną kategorią biznesową w Gold Finance są kredyty gotówkowe. W tej linii produktowej również odnotowany został przyrost sprzedaży. W okresie trzech ostatnich kwartałów ogólna wartość uruchomionych za pośrednictwem Gold Finance kredytów osiągnęła poziom prawie 22 mln PLN.

 

Średnia dynamika sprzedaży kredytów gotówkowych porównując kwartał do kwartału bieżącego roku wynosi 32%. Na tle małego wzrostu ( ok. 1% ) rynku kredytów konsumpcyjnych Gold Finance wypada bardzo dobrze.

Dodatkowym źródłem przychodu firmy jest sprzedaż oferowanych za jej pośrednictwem produktów inwestycyjnych i regularnego oszczędzania. Analizując wyniki osiągnięte w 2010 roku Gold Finance również w sprzedaży tych produktów odnotowuje dobre wyniki sprzedaży a ogólna wartość na chwilę obecną osiągnęła poziom blisko 6 mln PLN.

Rozwój Gold Finance potwierdzają nie tylko bieżące wyniki sprzedaży. W dalszym ciągu dynamicznie rozwija się ogólnopolska sieć Salonów Finansowych – Star Finance, która była odpowiedzią spółki na rosnące zapotrzebowanie na usługi finansowe w małych i średnich miejscowościach. Od początku roku powstało ponad 20 salonów usytuowanych na terenie całego kraju. W najbliższych miesiącach ich liczba znacznie wzrośnie. Wpłynie to na dalszy wzrost sprzedaży całej Spółki i wzmocni dynamikę jej rozwoju. Do końca 2010 roku Star Finance będzie liczyło ponad 100 doradców.

W październiku 2010 roku rozpoczęliśmy specjalny program pod nazwą „Twój własny salon”. Jest on dedykowany doświadczonym Doradcom, którzy chcą prowadzić własny oddział sprzedaży produktów finansowych, lecz nie posiadają odpowiedniego kapitału. W ramach współpracy po osiągnięciu założonego wolumenu sprzedaży Gold Finance wyposaży i przekaże na własność salon doradcy. Celem tego projektu jest pozyskanie wartościowych osób do współpracy i wzrost liczby placówek Star Finance – komentuje Tomasz Machajewski, Dyrektor Sprzedaży Star Finance.

Ponadto w marcu 2010 roku Gold Finance wprowadziło na rynek swoją drugą markę Grande Soldi.  Działalność Grande Soldi ukierunkowana jest przede wszystkim na sprzedaż kredytów hipotecznych oraz inwestycji. Grande Soldi jest marką dedykowaną do współpracy z pośrednikami małej i średniej wielkości . Funkcjonuje w największych Polskich miastach takich jak: Warszawa, Poznań, Łódź, Kraków, Wrocław. Gold Finance wprowadzając na rynek dwie dodatkowe marki – Star Finance oraz Grande Soldi zadbało o dostęp do usług finansowych dla Klientów o każdym poziomie zamożności.

Po ostatniej korekcie, rynek konsekwentnie nabiera tempa. Gold Finance jest bardzo dobrze przygotowany do tej sytuacji, dlatego odnotowujemy dużo wyższy trend wzrostowy niż rynek. Optymistycznie zapatrujemy się na rok 2011, w którym naszym zdaniem jeszcze bardziej poprawi się sytuacja, szczególnie w kategorii consumer finance. Planujemy zakończyć rok 2010 łącznym wynikiem na poziomie 300 mln PLN w kredytach hipotecznych, 30 mln PLN w kredytach gotówkowych i 10 mln w produktach inwestycyjnych i regularnych – komentuje Łukasz Błażejewski, Prezes Zarządu Gold Finance

Źródło: Gold Finance