Wyższa pożyczka, a taka sama rata w Alior Banku

Alior Bank wprowadził do oferty nową pożyczkę gotówkową. Za tę samą miesięczną ratę, co w innych bankach, klienci otrzymają wyższą pożyczkę – na przykład dla pożyczki w wysokości 4000 zł, rata wynosi 87 zł. Wprowadzenie produktu wspiera multimedialna kampania reklamowa.

Nowa pożyczka Alior Banku pozwala na szybszą realizację planów oraz daje klientom większą niezależność finansową. Może być ona wykorzystana na dowolny cel, w tym na spłatę innych kredytów (gotówkowych, samochodowych, kart kredytowych), dając możliwość płacenia jednej, niższej raty. W Alior Banku można otrzymać pożyczkę nawet do 150 tys. zł bez poręczycieli i zabezpieczeń, a do 10 tys. zł bez zaświadczeń o dochodach (w przypadku osób zatrudnionych na umowę o pracę wystarczy oświadczenie klienta) i zgody współmałżonka. Jeżeli klientowi zależy na czasie, pożyczka do 30 tys. zł może zostać wypłacona jeszcze w dniu złożenia wniosku. Nowa pożyczka jest dostępna dla osób osiągających miesięczne dochody od 800 zł netto.

Alior Bank umożliwia dostosowanie okresu spłaty i wysokości raty do możliwości klientów. Wybierając dłuższy okres spłaty – nawet do 10 lat – klienci mogą ograniczyć do minimum swój miesięczny budżet przeznaczony na spłatę zadłużenia. Klienci, którzy zdecydują się na ubezpieczenie na życie i od utraty pracy, nie zapłacą prowizji za przyznanie pożyczki.

Wprowadzeniu produktu towarzyszy ogólnopolska  kampania marketingowa, która rozpoczęła się 8 marca 2009 roku. Główny komunikowany benefit produktu zawarty jest w haśle „Wyższa pożyczka, a taka sama rata” – w Alior Banku za tę samą ratę, co w innych bankach, Klient dostanie wyższą pożyczkę. Przekaz ten wspiera przykładowa rata 87 zł za 4000 zł pożyczki i możliwość wzięcia pożyczki do 150 tys. zł bez poręczycieli.

Wiodącym medium kampanii jest telewizja wspierana działaniami w Internecie, prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiałami POS. Spoty telewizyjne – z udziałem charakterystycznych „bankowców w melonikach” – będą emitowane w Polsacie, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

W czasie kampanii w Internecie dostępna będzie dedykowana strona promocyjna, na której poza informacjami produktowymi uruchomiona zostanie innowacyjna akcja sprzedażowa – tzw. „group buy”. Po raz pierwszy w polskim sektorze bankowym Klienci łącząc się w grupy będą mogli uzyskać od banku korzystniejsze warunki pożyczki gotówkowej. 
 
Kreację do kampanii przygotowała agencja PZL, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus, a za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna Artegence.
Źródło: Alior Bank