Wzrost popularności produktów depozytowych w Citi Handlowy

– W ostatnim okresie na światowych rynkach obserwujemy zwiększoną nerwowość. Wielu klientów poszukuje instrumentów, które nie tylko dają gwarancję kapitału, ale przede wszystkim charakteryzują się wysokim stopniem bezpieczeństwa – mówi Grzegorz Górski, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi i Usługami Maklerskimi. Citi Handlowy oferuje swoim klientom szeroki wachlarz produktów, które doskonale sprawdzą się w obecnej sytuacji.

W ramach oferty depozytowej, klient może wybierać spośród następujących produktów:

– Internetowa T- Lokata z promocyjnym oprocentowaniem – 5% w skali roku, dla środków w PLN, promocja obejmuje lokatę 12-miesięczną.

Konto Oszczędnościowe Citibank – z oprocentowaniem na poziomie 5,05% w skali roku.

– Oferta łącząca Lokatę terminową z Ubezpieczeniem Globalny Portfel Inwestycyjny oraz Portfel Funduszy Zagranicznych. Klient ma do wyboru dwie lokaty: 3-miesięczną, oprocentowaną w skali roku 12% oraz drugą, przeznaczoną dla osób preferujących dłuższy okres oszczędzania: 9% w skali roku na okres 6 miesięcy.

– Obligacje Strukturyzowane, czyli rodzaj dłużnych papierów wartościowych, których oprocentowanie uzależnione jest od zachowania wybranego wskaźnika rynkowego lub instrumentu finansowego (np. indeksu giełdowego, stopy procentowej).

– Inwestycyjne ubezpieczenie na życie to innowacyjne rozwiązanie łączące inwestycje z ochroną ubezpieczeniową, stworzone przy współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Metlife S.A.

– Polisa Gwarancyjna, czyli ubezpieczenie na życie i dożycie, które daje możliwość osiągnięcia zwrotu wyższego niż na lokacie bankowej. Polisa Gwarancyjna jest dostępna w wariantach 5-letnim, 3-letnim i 1- rocznym, w złotówkach oraz w dolarach amerykańskich.