XTB uruchamia promocję „Darmowa akcja na dobry początek”

XTB zaoferuje jedną akcję za darmo dla każdego nowego klienta, który otworzy rachunek inwestycyjny na platformie xStation. Celem kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” jest popularyzacja edukacji związanej z inwestowaniem w akcje. Promocja startuje 9 stycznia 2023. Akcję marketingową wspierać będą wspierać ambasadorzy XTB i mistrzowie MMA: Joanna Jędrzejczyk i Jiří Procházka. XTB nie pobiera żadnej prowizji za handel akcjami i funduszami ETF do wysokości 100.000 euro miesięcznie[1]

XTB, platforma oferująca możliwość inwestowania w ponad 5500 instrumentów finansowych na całym świecie, w tym akcje i ETF, przyspiesza globalny wzrost. Światowy fintech wprowadza promocję „Darmowa akcja na dobry początek”, której celem jest popularyzacja wiedzy na temat inwestowania w akcje.

Każdy nowy klient indywidualny XTB, który od 9 stycznia, od godziny 8:00, otworzy konto w XTB, wpłaci swój pierwszy depozyt i spełni pozostałe warunki promocji, otrzyma darmową akcję.

Promocja będzie wsparta intensywną kampanią marketingową – filmami reklamowymi z udziałem światowych gwiazd sportu – mistrzów mieszanych sztuk walki Joanny Jędrzejczyk i Jiříego Procházki, którzy są ambasadorami XTB. Będą one emitowane w telewizji i radio oraz promowane w mediach społecznościowych.

– Rozwój technologii sprawia, że inwestowanie jest coraz bardziej dostępne i powszechne. Poprzez edukację i intensywną promocję zachęcamy klientów indywidualnych, którzy inwestują swoje pieniądze do korzystania z technologii, która w sposób łatwy i intuicyjny pozwala im zarządzać inwestycjami – powiedział prezes XTB Omar Arnaout.

W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku XTB wypracowało 716 milionów złotych zysku netto,  ponad 4-krotnie więcej niż w takim samym okresie poprzedniego roku. Łączna liczba klientów przekroczyła 581.000, a liczba klientów aktywnych wyniosła 152.000.

Tak duży wzrost był możliwy dzięki intensywnemu rozwojowi funkcjonalności platformy xStation i liczby oferowanych instrumentów finansowych, w które mogą zainwestować klienci XTB, a także aktywnej kampanii marketingowej, wspartej przez ambasadorów XTB, światowej sławy gwiazdy sportu.

[1] Powyżej tej kwoty prowizja wynosi 0,2%

Źródło: XTB