XTB zaoferuje jedną akcję za darmo dla każdego nowego klienta, który otworzy rachunek inwestycyjny na platformie xStation. Celem kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” jest popularyzacja edukacji związanej z inwestowaniem w akcje. Promocja startuje 9 stycznia 2023. Akcję marketingową wspierać będą wspierać ambasadorzy XTB i mistrzowie MMA: Joanna Jędrzejczyk i Jiří Procházka. XTB nie pobiera żadnej prowizji za handel akcjami i funduszami ETF do wysokości 100.000 euro miesięcznie[1]
XTB, platforma oferująca możliwość inwestowania w ponad 5500 instrumentów finansowych na całym świecie, w tym akcje i ETF, przyspiesza globalny wzrost. Światowy fintech wprowadza promocję „Darmowa akcja na dobry początek”, której celem jest popularyzacja wiedzy na temat inwestowania w akcje.
Każdy nowy klient indywidualny XTB, który od 9 stycznia, od godziny 8:00, otworzy konto w XTB, wpłaci swój pierwszy depozyt i spełni pozostałe warunki promocji, otrzyma darmową akcję.
Promocja będzie wsparta intensywną kampanią marketingową – filmami reklamowymi z udziałem światowych gwiazd sportu – mistrzów mieszanych sztuk walki Joanny Jędrzejczyk i Jiříego Procházki, którzy są ambasadorami XTB. Będą one emitowane w telewizji i radio oraz promowane w mediach społecznościowych.
– Rozwój technologii sprawia, że inwestowanie jest coraz bardziej dostępne i powszechne. Poprzez edukację i intensywną promocję zachęcamy klientów indywidualnych, którzy inwestują swoje pieniądze do korzystania z technologii, która w sposób łatwy i intuicyjny pozwala im zarządzać inwestycjami – powiedział prezes XTB Omar Arnaout.
W pierwszych trzech kwartałach 2022 roku XTB wypracowało 716 milionów złotych zysku netto, ponad 4-krotnie więcej niż w takim samym okresie poprzedniego roku. Łączna liczba klientów przekroczyła 581.000, a liczba klientów aktywnych wyniosła 152.000.
Tak duży wzrost był możliwy dzięki intensywnemu rozwojowi funkcjonalności platformy xStation i liczby oferowanych instrumentów finansowych, w które mogą zainwestować klienci XTB, a także aktywnej kampanii marketingowej, wspartej przez ambasadorów XTB, światowej sławy gwiazdy sportu.
[1] Powyżej tej kwoty prowizja wynosi 0,2%
Źródło: XTB