Z aplikacji SGB Mobile korzysta już 200 tys. użytkowników

Liczba osób, które aktywowały aplikację SGB Mobile na swoich telefonach przekroczyła 200 tysięcy. Obecnie aplikację oferuje swoim klientom 145 banków spółdzielczych i jest to najbardziej rozpowszechniony w zrzeszeniu produkt cyfrowy.

fot. Shutterstock

Użytkownicy SGB Mobile mogą korzystać m.in. z unikatowych na rynku modułów: do zarządzania subskrypcjami oraz Active, a także z automatycznych płatności za autostrady w ramach Autopay, wachlarza usług BLIK i płatności mobilnych. Od momentu pojawienia się aplikacji z jej wszystkimi funkcjonalnościami stale powiększa się grono użytkowników. Odzwierciedlają to między innymi stale wysokie oceny w sklepach Google Play (aktualnie 4,5) oraz App Store (4,6).

Obecnie 145 banków spółdzielczych SGB korzysta z aplikacji. Liczba użytkowników aplikacji SGB Mobile to obecnie 200 515 (stan na 4 września). Od momentu jej powstania liczba wszystkich logowań to już blisko 58 milionów. W ciągu minionych 3 miesięcy średnia dzienna liczba logowań do SGB Mobile wynosiła ponad 132 tysiące.

Liczba transakcji mobilnych i przelewów wykonanych w samym czerwcu 2022 roku z poziomu aplikacji SGB Mobile (BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay) wyniosła łącznie 1 528 278. Również w czerwcu liczba aktywnych użytkowników BLIK, którzy dokonali co najmniej jednej transakcji w miesiącu po raz pierwszy przekroczyła 100 tysięcy.

W najbliższym czasie również pierwsi klienci indywidualni będą mogli skorzystać z możliwości wzięcia kredytu w procesie online. W wybranych bankach dostępna będzie także całkiem nowa usługa, czyli „ Lokata na nowe środki”.

Źródło: SGB