Sukcesy rynkowe eurobanku czy Banku BPH pokazały, że dobrze przeprowadzona kampania reklamowa daje bardzo dobre efekty. Zainspirowało to bankowców, którzy zaczęli szukać nowych pomysłów, a w skrajnych przypadkach agencji reklamowych. Niektóre przetargi zostały też już zakończone. I tak na przykład w przypadku Dom Banku przetarg na obsługę reklamową wygrała ostatecznie agencja DougFaberFamily. Odpowiadać będzie za ATL, BTL, planowanie i kupowanie mediów. Bank BPH przedłużył umowę z Agencją Just, która odpowiada za strategię i kreację najnowszej kampanii Banku BPH, promującej ”Pożyczkę od ręki”. Dla BZ WBK agencja GPD przygotowała kampania reklamową skierowaną do klientów zainteresowanych leasingiem pojazdów (ambitny cel biznesowy – zwiększenie sprzedaży o 20 proc.). Wydaje się również, że Bank Millennium nie jest zadowolony z pracy agencji Saatchi & Saatchi Poland, bo w planach ma rozpisanie przetargu na odświeżenie kreacji swoich trzech głównych marek. Ciekawostką jest też planowana większa kampania reklamowa banków spółdzielczych (nie mówiąc o SKOKach czy Providencie).