Sukcesy rynkowe eurobanku czy Banku BPH pokazały, że dobrze przeprowadzona kampania reklamowa daje bardzo dobre efekty. Zainspirowało to bankowców, którzy zaczęli szukać nowych pomysłów, a w skrajnych przypadkach agencji reklamowych. Niektóre przetargi zostały też już zakończone. I tak na przykład w przypadku Dom Banku przetarg na obsługę reklamową wygrała ostatecznie agencja DougFaberFamily. Odpowiadać będzie za ATL, BTL, planowanie i kupowanie mediów. Bank BPH przedłużył umowę z Agencją Just, która odpowiada za strategię i kreację najnowszej kampanii Banku BPH, promującej ”Pożyczkę od ręki”. Dla BZ WBK agencja GPD przygotowała kampania reklamową skierowaną do klientów zainteresowanych leasingiem pojazdów (ambitny cel biznesowy – zwiększenie sprzedaży o 20 proc.). Wydaje się również, że Bank Millennium nie jest zadowolony z pracy agencji Saatchi & Saatchi Poland, bo w planach ma rozpisanie przetargu na odświeżenie kreacji swoich trzech głównych marek. Ciekawostką jest też planowana większa kampania reklamowa banków spółdzielczych (nie mówiąc o SKOKach czy Providencie).
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …