„Jeżeli masz pytania dotyczące udzielanych pożyczek lub chcesz, aby skontaktował się z Tobą nasz przedstawiciel – zadzwoń albo WYŚLIJ SMS o treści POŻYCZKA na numer 1124.” Taką zachętę możemy od niedawna znaleźć na materiałach promujących szybkie pożyczki gotówkowe firmy Provident Polska.
Zainteresowany kontaktem konsument wysyła SMS pod wskazany numer. Jego komunikat jest automatycznie przetwarzany i pocztą elektroniczną wysyłany do konsultanta Provident, który oddzwania udzielając informacji na temat oferty lub umawiając spotkanie z przedstawicielem. Usługa została uruchomiona pod tanim numerem 1124, co oznacza, że koszt wysyłanego SMS-a nie różni się od kosztu standardowej usługi. Dodatkowo numer SMSa został dobrany tak, aby kojarzył się z działającą infolinią, a przez to był łatwiejszy do zapamiętania.
Poszerzenie możliwości kontaktu klientów z firmą to nie jedyny powód wprowadzenia kanału SMS do strategii komunikacji Provident Polska. Kanał ten ma już wkrótce stać się jedną z najważniejszych dróg wymiany informacji pomiędzy firmą a jej przedstawicielami. Kolejne projekty uruchamiane pod nowymi numerami służą między innymi do szybkiego sprawdzania wiarygodności pożyczkobiorców, sprawniejszej windykacji, lepszej koordynacji działań przedstawicieli.
Całą komunikację SMS-ową Provident Polska obsługuje Webtel – Interactive Solutions specjalizujący się w mobilnych oraz interaktywnych rozwiązaniach wspomagających komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firm.