Zdalne wnioskowanie o kredyt hipoteczny w Credit Agricole

Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.

 – Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Dlatego nasi klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny całkowicie zdalnie i wygodnie, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi.

Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już w październiku 2023 roku w trybie pilotażu.  Aktualnie bank zakończył testy i w pełni wdrożył to rozwiązanie. Proces przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, klient może zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza – umawia się na podpisanie umowy w placówce.

– Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że nowe, zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie – podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.

W trakcie całego procesu klient w każdym momencie może przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Klient ma pełny podgląd na postęp swojego wniosku i może na bieżąco reagować, uzupełniając brakujące informacje lub dokumenty. Oprócz tego bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu. Dostawcą platformy Eximee, którą bank wykorzystuje w procesie zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny jest Consdata.

Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które umożliwia klientom wygodne zarządzanie finansami z domu. Klienci mogą również skorzystać z wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt.

Źródło: Credit Agricole.