ZFPR rośnie w siłę

W grudniu 2008 roku do Związku Firm Public Relations dołączyły dwie nowe agencje: Raczkiewicz Chenczke Consultants (RC2) i Lighthouse Consultants. Tym samym liczba członków ZFPR powiększyła się do trzydziestu firm.

Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2) jest agencją komunikacyjnego doradztwa strategicznego: public relations, investor relations i crisis management. Istnieje od 2007 roku i gromadzi zespół doświadczonych konsultantów z wieloletnim rynkowym doświadczeniem. Agencja prowadzi projekty  z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji M&A. Realizuje również programy z szeroko rozumianego obszaru PR konsumenckiego, ze szczególnym uwzględnieniem programów PR marek wrażliwych, CSR i public affairs, jak również mediowego doradztwa strategicznego oraz wizerunkowych badań mediowych.  Obszary specjalizacji to m.in. media i nowe media, TMT, health&beauty, FMCG, finanse oraz branża zbrojeniowa. 

Do grona klientów Rc2 należą m.in.: Kompania Piwowarska S.A., Wyborowa S.A., eurobank, Agros Nova, Nestle Waters, Internet Group, fridge by yDe. 

Agencja została podwójnie wyróżniona w konkursie Złote Spinacze 2008 – nagrodą główną w kategorii Public Affairs i Lobbing, za realizowaną dla eurobanku i Fundacji Projekt: Polska kampanię NapiszmydoEuropy.pl oraz wyróżnieniem w kategorii Event – za projekt Bushmill’s Loft, zrealizowany dla Diageo Polska.

Członkowstwo w ZFPR jest dla nas potwierdzeniem uznania dla najlepszych praktyk PR, które agencja i jej konsultanci stosują z wieloma sukcesami od lat. To jednocześnie wyróżnienie znalezienia się  w gronie najlepszych i najbardziej dynamicznie rozwijających się agencji w Polsce. Wspólnie wyznaczamy standardy w PR, który dla mnie i dla mojego zespołu jest zawodem zaufania publicznego, często profesjonalną pasją polegającą na przekonywaniu klientów do kreowania przez nasze programy wartości dodanej na ich rzecz – powiedziała Danuta Raczkiewicz-Chenczke, managing director RC2.

Lighthouse Consultants jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Wśród kluczowych obszarów kompetencji firmy są: PR korporacyjny, zarządzanie kryzysowe, relacje inwestorskie, CSR oraz szkolenia medialne. Konsultanci Lighthouse Consultants posiadają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów branży finansowej, deweloperskiej, telekomunikacyjnej czy medialnej.

Lighthouse Consultants jest członkiem sieci firm doradczych Regester Larkin International Network, która specjalizuje się w issue & crisis management.

Wśród klientów agencji znajdują się m.in.: PZU, PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, RWE, Axel Springer (Forbes, Newsweek Polska, Dziennik), MySpace Polska, Kulczyk Investment House, GMAC Bank, Atlas Estates, Storck, Dr. Oetker, Kancelaria bnt.

– Wzmacnianie pozytywnego wizerunku branży PR, promocja wysokich standardów usług i etyki zawodowej jest dla nas bardzo ważne, ponieważ wpływa na rozwój i dojrzałość rynku. Członkostwo  w ZFPR daje nam szansę aktywnie zaangażować się w działania, które ten cel realizują. Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najbardziej wpływowych firm w branży – powiedział Piotr Płocharski, prezes zarządu Lighthouse Consultants.

Pełna lista agencji należących do Związku Firm Public Relations jest dostępna na stronie internetowej: www.zfpr.pl.
Źródło: Związek Firm Public Relations