Złote Godło Trusted Brand dla PZU

Marka PZU zwyciężyła w badaniu European Trusted Brands 2009 w kategorii „towarzystwo ubezpieczeniowe”. Czytelnicy „Reader’s Digest” uznali, że PZU jest najbardziej godną zaufania firmą działającą na polskim rynku ubezpieczeniowym.

Z najnowszego sondażu przeprowadzonego przez „Reader’s Digest” wynika, że aż 54 proc. Polaków darzy zaufaniem PZU, co stawia ubezpieczyciela na pierwszej pozycji wśród wszystkich marek finansowych w Polsce. Złote Godło to już dziewiąta z rzędu wygrana PZU w rankingu „Reader’s Digest”.
 
– Ogromne znaczenie ma dla nas fakt, że tytuł najbardziej godnej zaufania firmy ubezpieczeniowej  przyznali  PZU czytelnicy i klienci. To ich satysfakcja i zaufanie są dla nas wartościami najważniejszymi, nadrzędnymi w naszych działaniach – powiedziała Marta Życińska, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej w PZU. – Nagroda świadczy też o tym, że nasza oferta jest przejrzysta, rzetelna i trafia w potrzeby klientów. Nie bez znaczenia jest również nasza praca nad  jakością obsługi klientów oraz  nowoczesny i bardzo dobrze zorganizowany proces likwidacji szkód. Ta nagroda jest dla nas motywacją do ciągłego doskonalenia wszystkich obszarów, w których klient styka się z naszą marką.
 
W sondażu, który od 2001 r. organizuje magazyn „Reader’s Digest”, uczestniczyło w całej Europie ponad 23 tys. osób, w tym ponad 1000 Polaków. European Trusted Brands to jedno z największych i najszerszych badań konsumenckich w Europie. Głównym celem badania jest sprawdzenie, które marki cieszą się największym zaufaniem Europejczyków. Do zadań respondentów należy ocena marek pod względem ich jakości, stosunku jakości do ceny, wizerunku oraz zaspokajania potrzeb klientów.
Źródło: PZU