Złote Spinacze 2008 – zbliża się termin zgłaszania projektów PR do konkursu

Autorzy wyróżnionych projektów zyskują nie tylko prestiżową nagrodę, ale również uznanie i zainteresowanie klientów. Wygrana w branżowym konkursie jest rekomendacją świadczącą o wysokich kompetencjach i poziomie świadczonych usług.

Potwierdzeniem profesjonalizmu nagradzanych przez jury Złotych Spinaczy projektów jest fakt, że wiele z nich otrzymuje również nagrody międzynarodowe. W ubiegłych latach laureaci polskiego konkursu otrzymali takie wyróżnienia jak IPRA Golden World Awards, Sabre Awards, czy Magellan Awards.

O miano najlepszych kampanii PR w Polsce co roku rywalizuje coraz większa liczba projektów. Organizatorzy przewidują, że w tej edycji zostanie pobity kolejny rekord.

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm, instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce.

Nagrody są przyznawane w dziewięciu kategoriach:

1.PR korporacyjny – projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.

2.PR produktu – projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.

3.Kampania edukacyjna – projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.

4.Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa – projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.

5.Public Affairs & Lobbying – projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne.

6.Kampania społeczna – kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.

7.Komunikacja wewnętrzna – projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.

8.Event – wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.

9.Corporate Social Responsibility – projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Patronat medialny nad konkursem Złote Spinacze objęli: Radio PIN, Puls Biznesu, Magazyn Forbes, Magazyn Brief, MediaRun.pl, Newsline.pl, Bankier.pl. Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa Firma Doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu.

Gala wręczenia statuetek Złotych Spinaczy odbędzie się na zakończenie piątego PR FORUM, organizowanego przez Związek Firm Public Relations przy współpracy z Harvard Bussines Review.

Regulamin, formularz zgłoszeniowy i inne informacje na temat konkursu Złote Spinacze 2008 można znaleźć na stronie internetowej: www.zfpr.pl.