Zmiany w profilu działalności agencji Kalitero

Kalitero to agencja Public Relations działająca od 2000 roku. Zajmuje się profesjonalnym doradztwem z obszaru Public Relations oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej. Swoim klientom oferuje kompleksową obsługę zarówno w sferze PR korporacyjnego, jak i markowego.

Od 2001 roku agencja świadczy również usługi szkoleniowe firmowane nazwą Akademia Kalitero. Wszystkie szkolenia oferowane w ramach Akademii Kalitero są programami autorskimi i mają na celu przekazanie uczestnikom fachowej, praktycznej wiedzy z zakresu Public Relations oraz komunikowania się w biznesie. Kursy prowadzone są przez doświadczonych praktyków PR, uznanych dziennikarzy oraz przedstawicieli instytucji współpracujących takich jak SMG/KRC Millward Brown Company czy MediaRun Group.

Największą popularnością cieszą się 30 godzinne kursy „Wstęp do zagadnień Public Relations”. Do chwili obecnej odbyło się XIV edycji kursów i ukończyło je ponad 100 osób prywatnych oraz przedstawicieli polskich i międzynarodowych firm i organizacji. Najnowszymi propozycjami Akademii Kalitero jest szkolenie „Dopasowanie sposobu komunikacji do typu osobowości wg teorii Myers – Briggs” oraz „Wybrane zagadnienia z praktyki PR”.

W ramach Akademii Kalitero organizowane są także szkolenia zamknięte dla firm. Są one przygotowane zgodnie z indywidualnymi życzeniami klientów. Z tej oferty do chwili obecnej skorzystały m.in. takie firmy i instytucje jak Coty Polska, PeKao TFI, Polska Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych czy Urząd Miasta w Lublinie.

Patronat nad kursami Akademii Kalitero objęły takie instytucje jak: SMG/KRC Millward Brown Company, MediaRun.pl, Jobpilot Polska oraz InternetPR.pl.

Agencja uruchomiła także nową stronę internetową www.kalitero.com.pl