Zniżki z okazji Black Week na ekoplatformie VeloMarket

Przedświąteczny okres kumulacji wyprzedaży, związanych m.in. z Black Week, może namącić w głowie nawet najbardziej racjonalnemu konsumentowi. Porównywanie cen i jakości produktów to nie lada wyzwanie. Dlatego jednym z rozwiązań jest skoncentrowanie się na markach i sklepach, których możemy być pewni. Ekologiczne i wspierające zdrowy tryb życia produkty są dostępne na platformie VeloMarket.pl. Z okazji Black Week zakupy można zrobić z nawet 30 proc. zniżką. Dodatkową korzyścią jest darmowa i ekologiczna dostawa do punktów Paczkomat® InPost. 

Zdjęcie dodane przez Vojtech Okenka / Pexels

Promocja trwa do 27 listopada i obejmuje m.in. zdrową żywność, kosmetyki, artykuły sportowe oraz produkty ułatwiające korzystanie z zielonej energii, takie jak panele fotowoltaiczne.

– Wiemy, jak dużo czasu i zaangażowania wymaga od klientów dokonywanie ekologicznych zakupów. Chodzi tu nie tylko o analizowanie składów czy poszukiwanie informacji o pochodzeniu i działalności marki, ale także nadążanie za prośrodowiskowymi rozwiązaniami i trendami. Chcąc to ułatwić, stworzyliśmy VeloMarket, w którym nawet Black Week ma kolor zielony. Produkty w ofercie naszego sklepu zostały już wyselekcjonowane pod kątem ekologii i zdrowego trybu życia, co znacznie usprawnia decyzje zakupowe, zwłaszcza w szczycie wyprzedaży – mówi Grzegorz Pawłowicz, senior project manager projektu VeloMarket.

W ramach promocji Black Week na platformie VeloMarket w promocyjnych cenach można kupić produkty zarówno popularnych, jak i niszowych marek. Znaczną część oferty stanowią produkty lokalnych producentów, którzy wytwarzają swoje artykuły w Polsce, co nie tylko ogranicza ślad węglowy, ale też pozwala wspierać krajową gospodarkę. Dodatkowym ekologicznym akcentem jest darmowa dostawa do  punktów z Paczkomat® InPost.

Zielony e-sklep rośnie w siłę

VeloMarket to unikatowy na polskim rynku zielony marketplace, z wyselekcjonowanymi produktami, wspierającymi zdrowy tryb życia i ułatwiającymi prośrodowiskowe wybory. Łączy w sobie nie tylko funkcję e-sklepu, ale też platformy edukacyjnej i finansowej. Ważnym celem VeloMarketu jest budowanie świadomości ekologicznej. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki  wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty szczególnie spójne z wartościami kupujących.

Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego, pomagające oszczędzać zasoby naturalne. Na platformie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Źródło: VeloBank