Zwycięzcy trzymiesięcznej promocji „Złota strefa Visa” wyłonieni

Wyłonieni zostali główni zwycięzcy trzymiesięcznej promocji płatności kartami Visa, do której zgłoszenia można było rejestrować do połowy lutego br. W promocji „Złota strefa Visa” trzema głównymi nagrodami były karty przedpłacone Visa o wartości 50 tys. zł każda.

Promocję wspierała silna kampania ATL w prasie, radiu – także w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów – oraz w placówkach detalicznych, oddziałach banków i internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC.

Celem promocji Visa Europe oraz ponad 40 polskich banków członkowskich tej organizacji było zachęcanie do używania kart Visa od razu do płatności, zamiast wypłacania najpierw gotówki w bankomacie i dopiero później płacenia tą gotówką w sklepie. Główną zachętą do płacenia kartami Visa zamiast gotówką było łącznie ponad 470 nagród pieniężnych w postaci kart przedpłaconych Visa.

Szczęśliwymi zdobywcami kart przedpłaconych Visa o wartości 50 tys. zł zostali: Katarzyna, która dokonała swojej zwycięskiej transakcji w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu na kwotę 75,90 zł; Małgorzata z Legionowa, która zapaliła 176,01 zł za zakupy w supermarkecie Carrefour oraz Piotr z Ożarowa Mazowieckiego, którego nagrodzona transakcja na kwotę 125,99 zł, została dokonana w sklepie zoologicznym Kakadu w centrum handlowym Reduta w Warszawie. W gronie zdobywców 13 nagród w postaci kart przedpłaconych Visa o wartości 5 tys. zł najwięcej zwycięskich płatności kartą Visa opiewało na kwoty kilkudziesięciozłotowe. Najmniejsza płatność na 12,02 zł została dokonana w aptece w Warszawie, zaś największa – 1059 zł w sklepie sieci Apart we Wrocławiu.

– Aktywny mechanizm promocji opierający się na rejestrowaniu różnymi kanałami dokonanych kartą Visa płatności od lat niezmiennie cieszy się uznaniem posiadaczy kart Visa – powiedział Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. – Cieszymy się, że organizując promocje możemy popularyzować korzyści – takie jak szybkość obsługi czy wygoda – jakie stają się udziałem posiadaczy kart Visa płacących kartą za zakupy – dodał.

Transakcje zgłaszane do promocji można było rejestrować na kilka sposobów – za pośrednictwem strony internetowej, za pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu lub wysyłając SMS. W trakcie promocji została udostępniona Visa PL – aplikacja na iPhone®, która pozwalała rejestrować mobilnie transakcje przy pomocy iPhone, iPad™ i iPod Touch®.

Wśród uczestników rejestrujących transakcje przez stronę internetową najwięcej transakcji zgłosili posiadacze kart Visa wydanych przez PKO Bank Polski, mBank oraz Citi Handlowy. Wśród czołówki byli także klienci: ING Banku Śląskiego, Banku Zachodniego WBK, Lukas Banku, Inteligo, Banku Millennium, MultiBanku i Kredyt Banku.

Promocji towarzyszył konkurs edukacyjny na temat kart płatniczych, w tym w szczególności płatności zbliżeniowych, w którym trzech głównych zwycięzców otrzymało iPady, a pozostałych 17 różne iPody.

Loteria była wspierana intensywną kampanią reklamową w radiu – w tym po raz pierwszy – w ramach stacji internetowych www.miastomuzyki.pl; w dziennikach centralnych i regionalnych, tygodnikach opinii, tytułach telewizyjnych i magazynach. Reklama była także mocno obecna w Internecie, na tablicach reklamowych (citylights) oraz w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów (tzw. in-store radio).

Źródło: Visa