PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościZwycięzcy trzymiesięcznej promocji „Złota strefa Visa” wyłonieni

Zwycięzcy trzymiesięcznej promocji „Złota strefa Visa” wyłonieni

Aktualności 21.03.2011 (07:21)
Karty

Wyłonieni zostali główni zwycięzcy trzymiesięcznej promocji płatności kartami Visa, do której zgłoszenia można było rejestrować do połowy lutego br. W promocji „Złota strefa Visa” trzema głównymi nagrodami były karty przedpłacone Visa o wartości 50 tys. zł każda.

Promocję wspierała silna kampania ATL w prasie, radiu – także w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów – oraz w placówkach detalicznych, oddziałach banków i internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC.

Celem promocji Visa Europe oraz ponad 40 polskich banków członkowskich tej organizacji było zachęcanie do używania kart Visa od razu do płatności, zamiast wypłacania najpierw gotówki w bankomacie i dopiero później płacenia tą gotówką w sklepie. Główną zachętą do płacenia kartami Visa zamiast gotówką było łącznie ponad 470 nagród pieniężnych w postaci kart przedpłaconych Visa.

Szczęśliwymi zdobywcami kart przedpłaconych Visa o wartości 50 tys. zł zostali: Katarzyna, która dokonała swojej zwycięskiej transakcji w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu na kwotę 75,90 zł; Małgorzata z Legionowa, która zapaliła 176,01 zł za zakupy w supermarkecie Carrefour oraz Piotr z Ożarowa Mazowieckiego, którego nagrodzona transakcja na kwotę 125,99 zł, została dokonana w sklepie zoologicznym Kakadu w centrum handlowym Reduta w Warszawie. W gronie zdobywców 13 nagród w postaci kart przedpłaconych Visa o wartości 5 tys. zł najwięcej zwycięskich płatności kartą Visa opiewało na kwoty kilkudziesięciozłotowe. Najmniejsza płatność na 12,02 zł została dokonana w aptece w Warszawie, zaś największa – 1059 zł w sklepie sieci Apart we Wrocławiu.

– Aktywny mechanizm promocji opierający się na rejestrowaniu różnymi kanałami dokonanych kartą Visa płatności od lat niezmiennie cieszy się uznaniem posiadaczy kart Visa – powiedział Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. – Cieszymy się, że organizując promocje możemy popularyzować korzyści – takie jak szybkość obsługi czy wygoda – jakie stają się udziałem posiadaczy kart Visa płacących kartą za zakupy – dodał.

Transakcje zgłaszane do promocji można było rejestrować na kilka sposobów – za pośrednictwem strony internetowej, za pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu lub wysyłając SMS. W trakcie promocji została udostępniona Visa PL – aplikacja na iPhone®, która pozwalała rejestrować mobilnie transakcje przy pomocy iPhone, iPad™ i iPod Touch®.

Wśród uczestników rejestrujących transakcje przez stronę internetową najwięcej transakcji zgłosili posiadacze kart Visa wydanych przez PKO Bank Polski, mBank oraz Citi Handlowy. Wśród czołówki byli także klienci: ING Banku Śląskiego, Banku Zachodniego WBK, Lukas Banku, Inteligo, Banku Millennium, MultiBanku i Kredyt Banku.

Promocji towarzyszył konkurs edukacyjny na temat kart płatniczych, w tym w szczególności płatności zbliżeniowych, w którym trzech głównych zwycięzców otrzymało iPady, a pozostałych 17 różne iPody.

Loteria była wspierana intensywną kampanią reklamową w radiu – w tym po raz pierwszy – w ramach stacji internetowych www.miastomuzyki.pl; w dziennikach centralnych i regionalnych, tygodnikach opinii, tytułach telewizyjnych i magazynach. Reklama była także mocno obecna w Internecie, na tablicach reklamowych (citylights) oraz w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów (tzw. in-store radio).

Źródło: Visa

karty płatnicze obrót bezgotówkowy płatności visa 2011-03-21
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty płatnicze obrót bezgotówkowy płatności visa

Sprawdź także:

a 0 Diversity Days w ING
12.06.2025 (14:24)

Diversity Days w ING

ING Bank Śląski zaprasza na Diversity Days, podczas których zaprezentuje przestrzeń biurową, która może wspierać …

a 0 Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji
12.06.2025 (14:22)

Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji

Autopay, oferujący rozwiązania fintech dla firm i klientów indywidualnych, wdrożył płatności powtarzalne BLIK w …

a 0 Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa
12.06.2025 (08:17)

Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa

W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki UNIQA. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława …

a 0 SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030
12.06.2025 (08:15)

SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030

Firma Speednet ogłosiła publikację swojego raportu zatytułowanego "SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030". …

a 0 Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku
12.06.2025 (08:12)

Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku

VeloBank jako jeden z pierwszych banków na rynku udostępnia zdalny proces refinansowania kredytu mieszkaniowego – …

a 0 Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego
12.06.2025 (08:10)

Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego

Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli za kilka miesięcy skorzystać z płatności BLIK Płacę Później. Wdrożenie …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Pan Adam od ponad miesiąca nie może…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców