Aż 78,6% ankietowanych Polaków odpowiedziało twierdząco na pytanie czy skorzystałoby z możliwości płacenia gotówką w internecie. W badaniach payasafecard – jednego ze światowych liderów lidera internetowych przedpłaconych rozwiązań płatniczych typu prepaid, będącego częścią Paysafe Group plc – 35,6% ankietowanych wypróbowałoby możliwość zapłacenia internetową gotówką, a 29,4% badanych używałoby jej w dogodnych sytuacjach. Natomiast 13,6% respondentów korzystałoby z gotówki online tak często, jak to możliwe.
– Duże zainteresowanie internetową gotówką wśród badanych Polaków to sygnał dla paysafecard, że rozwiązania płatnicze oferowane przez firmę wpisują się w zapotrzebowanie rynkowe. Gotówka nadal jest najpewniejszym i najbezpieczniejszym sposobem dokonywania płatności w sieci. Przy korzystaniu z paysafecard nie ma konieczności podawania danych osobowych, a klienci zyskują 100% gwarancji, że informacje osobiste na ich temat nie dostaną się w niepowołane ręce. paysafecard to także elastyczna i szybka forma płacenia -wystarczy tylko w formularzu płatności podać PIN paysafecard. W Polsce już ponad 800 000 klientów zaufało przedpłaconym rozwiązaniom płatniczym paysafecard, a firma spodziewa się dalszego wzrostu liczby użytkowników- mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.
Najczęstsze powody korzystania z paysafecard wskazywane przez ankietowanych to:
- łatwość użytkowania – 76,4% badanych
- bezpieczeństwo – 70,5% badanych
- brak konieczności podawania danych osobowych – 57,9% badanych
Ponadto aż 96,5% klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95% poleciłoby je znajomym.
Bezpieczeństwo płatności w sieci jest regularnie podkreślane przez respondentów, co znajduje odzwierciedlenie również w badaniach przeprowadzonych na zlecenie paysafecard, gdzie aż 83,6% ankietowanych wymieniło je jako bardzo ważny aspekt.
Kolejnymi istotnymi czynnikami są szybkość oraz brak dodatkowych opłat – na co zwróciło uwagę 66,6% badanych. Dodatkowo 54% osób wskazało na wygodę, a 52,2% na brak konieczności podawania informacji na swój temat.
paysafecard działa w Polsce już od 8 lat. Dzięki bezpieczeństwu jakie oferuje internetowa gotówka, firmie zaufało ponad 800 000 użytkowników. Rynek w naszym kraju dynamicznie się rozwija się i liczba klientów będzie wzrastać. Średnia jednorazowa transakcja online w Polsce wynosi ponad 350 PLN, a blisko 20% badanych osób przeznacza na ten cel ponad 500 PLN. PINy paysafecard dostępne są do nabycia między innymi w Relay, Inmedio, 1-Minute, Statoil, Shell, Stacjach BP, Komputronik, Auchan, RUCH, Carrefour, POLOmarket, Delikatesy Centrum, Pepco, a w grudniu 2015 dołączyło do nich ponad 1000 salonówTop Press i saloników Kolporter. Spółka nieustannie pracuje nad rozszerzeniem listy miejsc dystrybucji.
paysafecard to globalna marka dostępna w 43 krajach w ponad 500 000 punktach. 2,5 mln klientów co miesiąc korzysta z zalet płynących z internetowych przedpłaconych rozwiązań płatniczych. Tylko w 2015 roku firma paysafecard sprzedała kody PIN o wartości 2,7 mld.
Metoda płatności paysafecard jest udostępniana przez takie marki jak Spotify, Deutsche Telekom czy Ubisoft. paysafecard wspiera również największą i najstarszą międzynarodową ligę gier komputerowych ESL. Dodatkowo, dzięki współpracy z Sony Network Entertainment Europe, możliwe jest wybieranie paysafecard jako metody płatności zarówno w PlayStationStore na komputerach, tabletach i smartfonach, jak i na PlayStation4.
Źródło: paysafecard