Bank Zachodni WBK wyróżniony w konkursach technologicznych Gazety Bankowej

Bank Zachodni WBK znalazł się wśród wyróżnionych w konkursie „Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2012” Bank został wyróżniony w kategorii „Systemy back office”. za kompleksowe wykonanie i wdrożenie z systemu informacji zarządczej dla bankowości biznesowej i korporacyjnej oraz w konkursie Hit Roku 2013 dla Instytucji Finansowych w kategorii „Produkty” za ofertę sprzedaży produktów kredytowych w formule NA KLIK.

„Lider Informatyki Instytucji Finansowych” jest konkursem organizowanym przez Gazetę Bankową. W tym roku, w jedenastej już edycji konkursu, redakcja przyznała nagrody za najlepsze wdrożenia systemów informatycznych w czterech kategoriach: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczna i e-finanse, bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej oraz systemy back office. W tej ostatniej wyróżnienie za system MIS Corpo otrzymał Bank Zachodni WBK.

Wyróżnienie dla Banku Zachodniego WBK w konkursie technologicznym tej rangi jest efektem udanej współpracy wielu jednostek Banku oraz przyjętej strategii opartej na wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi służących jak najlepszej obsłudze naszych klientów. Kapituła oceniała zarówno projekt samego rozwiązania, jego wartość biznesową i ostateczną przydatność dla klientów banku.– powiedział Andrzej Fürstenberg, dyr. Departamentu Wsparcia Operacyjnego Pionu Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej BZ WBK

System MIS Corpo, wykonany i wdrożony we współpracy z konsultantami Infovide-Matrix, umożliwia elastyczne i kompleksowe raportowanie wyników sprzedaży, uwzględniając zarówno wolumen, jak i liczbę transakcji. Tym samym wdrożona platforma pozwala na dokładną analizę zachowania i preferencji klientów.

Dzięki współpracy BZ WBK i Infovide-Matrix powstało wiarygodne źródło wiedzy o produktach i realizowanych transakcjach. System MIS Corpo umożliwia szybszą reakcję na zmianę profilu transakcyjnego i planowanie dalszych działań sprzedażowych.Wdrożenia tego typu nigdy nie są łatwym przedsięwzięciem, ponieważ wymagają gruntownej wiedzy branżowej oraz skutecznej komunikacji z odbiorcami biznesowymi i IT na każdym etapie projektu.powiedział Maciej Ruszyński, Dyr. Handlowy Infovide-Matrix S.A.